جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴ رونمایی شد
فولکس واگن ساویرو مدل 2024

فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴ رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۶-۰۸ زمان مطالعه: 2 دقیقه 53

فولکس واگن ساویرو مدل 2024 با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شود.

به گزارش مجله ماشین، شاید تا به حال نام ساویرو را نشنیده باشید. اما از سال ۱۹۸۲ یکی از مدل های مورد علاقه فولکس واگن در آمریکای جنوبی بوده است. فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴ که نام خود را از قایق های ماهیگیری سنتی برزیل گرفته است، به تازگی نسل جدیدش معرفی شده است. فولکس واگن ساویرو که ۴۱ سال است در برزیل به فروش می رسد، تاکنون بیش از ۱.۶ میلیون دستگاه فروخته است.

فولکس واگن ساویرو مدل 2024
فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴

ویژگی‌های فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴

این مدل که تنها در آمریکای جنوبی به فروش خواهد رسید، دارای پکیج سخت افزاری جدیدی است. فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴ از نظر طراحی ساختار پایدارتری دارد. قطعات کرومی در جلو خودرو، این مدل را به مدل های جدید فولکس واگن نزدیک می کند. تمام نسخه‌های ساویرو ُبا چرخ‌های ۱۵ اینچی با اندازه استاندارد عرضه می‌شوند وبا پنج گزینه رنگ متفاوت قابل عرضه است.

فولکس واگن ساویرو مدل 2024
فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴

مشخصات فنی فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴

فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴ با چهار بسته تجهیزات مختلف ارائه می شود. همه مدل ها دارای سنسورهای پارک عقب، کمک استارت در سربالایی و چهار دیسک ترمز خواهند بود. تمامی مدل هایی که با موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی عرضه می شوند از جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده خواهند کرد.

نسخه اکستریم فولکس واگن ساویرو مدل ۲۰۲۴ با جدیدترین بسته سخت افزاری و به روز رسانی‌های بصری جزئی ارائه می شود. کاربرانی که این نسخه را انتخاب می کنند، یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی نیز خواهند داشت که از Apple CarPlay و Android Auto پشتیبانی می کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×