یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تور جهانگردان هندی لال پری به اصفهان رسید
تور جهانگردان هندی لال پری به اصفهان رسید

تور جهانگردان هندی لال پری به اصفهان رسید

۱۴۰۲-۰۶-۱۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه 8

تور خودرویی جهانگردان هندی با میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از عبور از بندر عباس، لار، شیراز و آباده، به اصفهان رسید.

به گزارش مجله ماشین، این گروه که در مسیر سفر خود از هند به انگلستان، روز ۱۲ شهریور وارد ایران شده اند، پس از رسیدن به کشورمان از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری مسیر خود بازدید کردند.

این‌ گروه با یک دستگاه خودرو کلاسیک ام جی ۱۹۵۰ و یک دستگاه کمپر ون سفر می کنند و در ‌بدو ورود به هریک از شهرهای کشورمان از سوی مسئولین استانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و معاونت گردشگری استان ها مورد استقبال قرار می گیرند.

گروه لال پری تا کنون از بندر عباس، لار، شیراز و آباده عبور کرده اند و هم اکنون در اصفهان به سر می برند.

تور جهانگردان هندی لال پری به اصفهان رسید
تور جهانگردان هندی لال پری به اصفهان رسید

کاشان، تهران، زنجان و تبریز از جمله شهرهایی هستند که شرکت کنندگان در رویداد گردشگری هند – انگلستان، در ادامه حضور خود در ایران، از آنها عبور و از جاذبه های طبیعی، تاریخی، گردشگری و فرهنگی آنها بازدید خواهند کرد.

برنامه های متنوعی به منظور استقبال، همراهی و بدرقه در مدت حضور گروه یاد شده در استان های مسیر از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی تدارک دیده شده است

گروه جهانگردان هندی با عبور از ۱۶ کشور و پس از پیمایش مسافت دوازده هزار‏کیلومتری، در لندن پایتخت کشور انگلستان به این سفر پایان خواهند داد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با فدراسیون انجمن های اتومبیلرانی هند (FIAA)، با انجام اقدامات و هماهنگی های لازم، تردد و عبور و مرور آنان در ایران را تسریع و تسهیل خواهد کرد.

منبع: روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×