پنجشنبه , ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا سنچوری ۲۰۲۴ معرفی شد
تویوتا سنچوری 2024

تویوتا سنچوری ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۶-۱۸ زمان مطالعه: 3 دقیقه 88

تویوتا سنچوری 2024 شاسی‌بلند که با قیمت 170000 دلار عرضه می‌شود، معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، تویوتا با یک مدل کاملا جدید به دنیای خودروهای لوکس قدم گذاشته است. این شاسی بلند پر زرق و برق اغلب به عنوان نسخه ژاپنی رولز رویس کولینان شناخته می شود و می تواند حتی با تولید تنها ۳۰ دستگاه در ماه خاص تر شود. اگرچه شباهت هایی با سایر شاسی‎ بلندهای های تویوتا و لکسس دارد، اما از نظر لوکس بودن وقیمت از همه آنها پیشی می گیرد. قیمت شاسی بلند تویوتا سنچوری ۲۰۲۴ تقریباً ۱۷۰,۰۰۰ دلار آمریکا است.

تویوتا سنچوری 2024
تویوتا سنچوری ۲۰۲۴

مشخصات تویوتا سنچوری ۲۰۲۴

تویوتا سنچوری ۲۰۲۴  طراحی جعبه‌ای شکل و چراغ‌های افقی دارد. این خودروی لوکس ژاپنی دارای طول ۵۲۰۵ میلی‌متر، عرض ۱۹۹۰ میلی‌متر و ارتفاع ۱۸۰۵ میلی‌متر است. این سدان کوتاه‌تر اما عریض‌تر از برادر خود یعنی نسخه سدان سنچوری است و به جای پنج نفر، چهار نفر را حمل می‌کند. این وسیله نقلیه که دارای فاصله بین دو محور ۲۹۵۰ میلی متر است، ۲۵۷۰ کیلوگرم وزن دارد.

تویوتا سنچوری 2024
تویوتا سنچوری ۲۰۲۴

ویژگی‌های تویوتا سنچوری ۲۰۲۴

تویوتا سنچوری ۲۰۲۴ بر روی پلت فرم TNGA تولید شده است. در این خودرو بهبودهایی برای افزایش استحکام بدنه و افزایش راحتی سواری انجام شده است. تویوتا از شیشه‌های لمینت در سمت کابین جداکننده محفظه بار استفاده می‌کند تا صدایی که از صندلی‌های کاملاً خوابیده در کابین می‌آید را مسدود کند. علاوه بر این، حالت “Rear Comfort” نیز وجود دارد که نیروهای رانندگی و ترمز را به گونه ای تقسیم می کند که مزاحمتی برای سرنشینان عقب ایجاد نشود.

تویوتا سنچوری 2024
تویوتا سنچوری ۲۰۲۴

مشخصات فنی تویوتا سنچوری ۲۰۲۴

در قلب سنچوری جدید یک موتور ۳.۵ لیتری V6 با گیربکس CVT و یک پیشرانه پلاگین هیبرید قرار دارد که به همراه یک موتور الکتریکی در عقب، سیستم چهارچرخ محرک را ارائه می دهد. این سیستم با تولید ۴۰۶ اسب بخار قدرت، قدرتی برابر با Lexus TX 550h دارد. با این حال، برخی از علاقه مندان به خودرو ممکن است منتظر موتور ۵.۰ لیتری V8 موجود در نسخه سدان باشند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. امیرعباس

    راحتی این شاسی بلند لوکس ژاپنی رو میشه از تو عکسها حس کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×