جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » دو مدل جدید آئودی از Abt
RS7 Legacy Edition

دو مدل جدید آئودی از Abt

۱۴۰۲-۰۶-۲۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه 42

شرکت تیونر ABT مدل های RS6 و RS7 Legacy Edition را معرفی کرد و این مدل ها می توانند تا 986 اسب بخار قدرت و 1150 نیوتن متر گشتاور ارائه دهند.

به گزارش مجله ماشین، این مدل های خاص برای رسیدن به قدرت کامل باید از سوخت اکتان ۱۰۲ استفاده کنند. وقتی با بنزین اکتان ۹۸ کار می کنند، می توانند تا ۹۲۷ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور کاهش عملکرد را تجربه کنند.

برای مدل سال ۲۰۲۴، آئودی قبلاً مدل های RS6 Avant Performance و RS7 Performance را در ایالات متحده عرضه کرده است. هر دوی آنها دارای یک توربوشارژر دوقلو ۴.۰ لیتری V8 هستند که ۶۲۱ اسب بخار قدرت تولید می کند. بنابراین آنها در واقع از نظر فنی به اندازه کافی سریع هستند.

مدل های ویژه توسعه یافته توسط ABT می توانند در عرض ۳.۳ ثانیه به سرعت ۰-۹۷ کیلومتر در ساعت برسند. در حالی که حداکثر سرعت استاندارد آنها ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است، آنها می توانند در نسخه های تولید محدود به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت برسند. مدل های عملکرد محور دارای توربوشارژرهای بزرگتر، عایق بسیار بهتر و دیفرانسیل مرکزی مکانیکی سبک تر و خود قفل شونده نسبت به نسخه های قبلی، و نرم افزار کنترل انتقال بهبود یافته هستند.

قیمت این پکیج ویژه ۲۱۸۹۹۹ دلار (با احتساب مونتاژ) است، اما مشتریان باید خود خودرو را برای تغییرات تهیه کنند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×