چهارشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نارضایتی مصرف کنندگان از جدا شدن نشان پژو سوئیچ ۲۰۶ / چرا کسی به فکررفع مشکل نیست؟
جدا شدن نشان پژو سوئیچ 206

نارضایتی مصرف کنندگان از جدا شدن نشان پژو سوئیچ ۲۰۶ / چرا کسی به فکررفع مشکل نیست؟

۱۴۰۲-۰۶-۳۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه 4

سالهاست نشان فلزی شیر پژواغلب سوئیچ های206 از بخش پلاستیکی جدا می شود و هیچ چاره ای نیزاز سوی سازنده داخلی برای رفع این مشکل صورت نمی گیرد آیا واقعا توان این کارساده را هم ندارند؟

به گزارش مجله ماشین، این روزها شکایات زیادی از شرکت‌های خودرو سازی می شود و بسیاری از مصرف کنندگان از کیفیت خودروی دریافتی رضایت ندارند همین امر باعث شده است تا اعتماد مصرف کنندگان از برخی خودروهای داخلی سلب شود.

البته یک سری عیوب ساختاری به راحتی قابل رفع است اما کسی به فکررفع مشکل نیست؟ مثلا استفاده ازچسب نا مرغوب باعث جدا شدن نشان پژوسوئیچ ۲۰۶ می شود که با رفع این عیب ساده می توان رضایت مشتری را جلب نمود. سفتی کلیدهای فشاری روی سوئیچ ۲۰۶ نیز عیب دیگری است که به راحتی قابل رفع است.

جدا شدن نشان پژو سوئیچ 206
جدا شدن نشان پژو سوئیچ ۲۰۶

سوئیچ خودرو یکی از اجزای مهم خودرو است که تمام دستگاه‌های الکترونیکی خودرو را تغذیه می‌کند و از تخلیه باتری در زمانی که مدتی طولانی خودرو را پارک می‌کنید جلوگیری به عمل می‌آورد. سوئیچ باتری را به استارت متصل می‌کند و به باتری امکان می‌دهد موج قدرتمندی از انرژی را به استارت بفرستد تا ماشین روشن شود. عملکرد درست سوئیچ برای عملکرد سایر اجزا ضروری است.

بیشترین مشکلات ریموت ۲۰۶ خراب شدن قاب، جدا شدن دکمه از برد و همچنین پاک شدن کد ریموت می باشد در صورت خراب شدن قاب و جدا شدن دکمه باید مراکز معتبر مراجعه کنید ولی در صورتی که ریموت شما درب را باز و بسته نکند ابتدا اقدام به تعویض باتری ریموت کنید.

جدا شدن نشان پژو سوئیچ 206
جدا شدن نشان پژو سوئیچ ۲۰۶

خودروهای ۲۰۶ از سال ۱۳۸۰ دارای سیستم ضد سرقت هستند که تا سال ۱۳۹۲ از سیستم مولتی پلکس فرانسه در این خودرو استفاده می شد اما از سال ۱۳۹۲ به بعد این روند تغییر کرد و از سیستم های مختلفی مانند سی ای ام و بوش ME17 و… در این خودرو استفاده شد.

تفاوت سیستم های جدید با مولتی پلکس فرانسه بیشتر در قسمت ریموت مشهود است که دارای دو مدل ریموت ساخت داخل کشور هستند که مانند دزدگیر عمل می کنند با این تفاوت که از آژیر استفاده نمی شود و قفل مرکزی به بوق خودرو متصل می باشد و با باز شدن درب خودرو بدون ریموت, شروع به بوق زدن ممتد می کند که در صورت گم شدن یا خراب شدن ریموت, شما می توانید به مراکز معتبر مراجعه کنید.

جدا شدن نشان پژو سوئیچ 206
جدا شدن نشان پژو سوئیچ ۲۰۶

ضمنا علائمی وجود دارد که نشان می‌دهد کد سوئیچ شما پاک و یا خراب شده‌ است. از جمله این علائم می‌توان به عدم باز شدن درب‌های اتومبیل اشاره کرد و یا عدم قفل شدن آن‌ها را نام برد. ممکن است در این شرایط دزدگیر نیزعملکرد صحیحی از خود نشان نداده و یا موتور اتومبیل استارت نخورد. بهتر است با مشاهده چنین علامتی در ابتدا به بررسی باطری ریموت کنترل خودروی خود اقدام کنید. اگر هیچ‌گونه علامت خرابی از ناحیه باتری مشاهده نکردید، پس احتمال خرابی سیستم ضد سرقت و یا پاک شدن کدسوئیچ آن وجود دارد.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۲

  1. حامد

    کل خودروسازهای دنیا در فکر گسترش تولید خودروی برقی هستند، خودروسازهای ما هم توان چسبوندن لوگو رو هنوز ندارند!

  2. مجید رضایی

    سویچ منم همین مشکل براش پیش اومده، اوایل چسب میزدم دوباره کنده میشد دیگه ولش کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×