جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک
نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک

نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک

۱۴۰۲-۰۶-۳۰ زمان مطالعه: 1 3

نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک در حال آزمایش مشاهده شدند. اشکودا در حال آماده شدن برای عرضه نسل جدید کودیاک و سوپرب در پاییز امسال است.

به گزارش مجله ماشین، این دو خودرو در شرایط آب و هوایی مختلف، از سرمای یخبندان قطب شمال گرفته تا گرمای سوزان آریزونا، تحت آزمایش های فشرده قرار گرفتند.

این خودروساز چک، مدل های جدید خود را قبل از عرضه، حدود چهار سال تحت آزمایش های مجازی قرار می دهد. آزمایشات دنیای واقعی تقریباً دو سال قبل از عرضه مدل انجام می شود. کودیاک و سوپرب بیش از یک میلیون کیلومتر را در مدت دو سال طی کردند، در حالی که آزمایش‌های دوام و ارزیابی مواد برای شبیه‌سازی استفاده در دنیای واقعی از مدل‌ها در طول ۴۰ سال انجام شد.

نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک
نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک

این دو مدل جدید بین دمای ۳۰- تا ۵۰ درجه تست شدند. این وسایل نقلیه در مناطق مختلف، از قطب شمال، تا آریزونا، اسپانیا و آفریقا ارزیابی شدند. آنها همچنین از جاده های شیب ۱۳ درصد در جاده آلپاین گروسگلونر در کوه های آلپ اتریش صعود کردند و بنابراین راندمان ترمز و تنظیم حرارتی وسایل نقلیه مورد بررسی قرار گرفت.

نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک
نسل جدید اشکودا سوپرب و کودیکاک

اگرچه طراحی بیرونی خودرو همچنان مخفی مانده است، اشکودا ماه گذشته فضای داخلی مدل ها را معرفی کرد. فضای داخلی هر دو مدل دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است، اما شباهت‌هایی مانند پنل ابزار دیجیتال ۱۰ اینچی و صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی اطلاعات و سرگرمی دارند.

اشکودا همچنین مشخصات فنی هر دو مدل را اعلام کرد. مدل کراس اوور کودیاک دارای موتور ۱.۵ لیتری هیبریدی ملایم ۱۵۰ اسب بخاری خواهد بود و این نیرو از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلوی خودرو منتقل می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×