دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فروش فوق العاده پژو پارس با تحویل ۳ ماهه
پژو پارس

فروش فوق العاده پژو پارس با تحویل ۳ ماهه

۱۴۰۲-۰۷-۱۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات و شرایط ثبت نام فروش فوق العاده پژو پارس با تحویل 3 ماهه ویژه مهر 1402 توسط ایرا‌خودرو اعلام شد.

به گزارش مجله ماشین، فراخوان بیست ویکمین مرحله اولیت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو با شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات اراین خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه صرفا برای منتخبین بخش سوم اولیت‌های پاییز ۱۴۰۲، توسط این خودروساز اعلام گردید.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولیت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق ‌العاده به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکا ایران‌خودرو پیامک ارسال گردیده است و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند.

اولیت‌های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه می‌باشند و تغییر خودرو امکان پذیر نمی‌باشد.

فراخوان بیست ویکمین مرحله اولیت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو
فراخوان بیست ویکمین مرحله اولیت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو

متقاضیانی که در بخش سوم اولیت پاییز ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده‌اند و پیامک ارسالی از سوی ایران‌خودرو را دریافت نموده‌اند می‌باسیت به منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سامانه ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام نمایند و از ثبت نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی مشابه، پرهیز نمایند.

در صورت افزایش مبلغ بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی از جمله ارتقا استاندارد، مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت می‌باشد و پس از تعیین قیمت این تجهیزات تا قبل از سر رسید موعد تحویل اطلاع رسانی به خریدار صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×