دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴ معرفی شد
نیسان ایکس تریل مدل 2024

نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴ معرفی شد

۱۴۰۲-۰۷-۲۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 38

نیسان ایکس تریل مدل 2024 با به روز رسانی‌های فراوانی در طراحی و امکانات معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴ با اندکی فیس لیفت، معرفی شد. سپرهای تجدید شده در جلوپنجره V-motion این شرکت نیز مشهود است که طراحی پیچیده تری دارد. در قسمت عقب، گرافیک داخلی چراغ های توقف اصلاح شده است.

نیسان ایکس تریل مدل 2024
نمای عقب نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴

نوآوری‌ها فقط به طراحی بیرونی محدود نمی شوند. نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴ اولین مدل نیسان است که گوگل را در فضای داخلی خود ادغام می کند. این ویژگی همراه با صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی است که در مدل های SL و پلاتین استاندارد است. به این ترتیب رانندگان می توانند بدون اتصال گوشی هوشمند خود به وسایل نقلیه خود به خدماتی مانند گوگل مپ ، گوگل اسیستنت و گوگل پلی دسترسی داشته باشند.

نیسان ایکس تریل مدل 2024
صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی مجهز به گوگل مپ ، گوگل اسیستنت و گوگل پلی در کابین نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴

مشخصات فنی نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴

علاوه بر تغییرات ایجاد شده در طراحی بیرونی و داخلی، تغییرات فنی قابل توجهی در نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴ ایجاد نشده است. در قلب این وسیله نقلیه یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ سه سیلندر قرار دارد که از سال ۲۰۲۲ هنوز استفاده می شود. این موتور ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و با گیربکس متغیر پیوسته عرضه می شود که قدرت خود را سریع و روان به جاده منتقل می کند.

نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۴ فیس لیفت شده در سطوح S، SV، SL و Platinum در ایالات متحده عرضه خواهد شد. قیمت‌ها هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×