دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رنو نیاگارا کانسپت رونمایی شد
رنو نیاگارا کانسپت

رنو نیاگارا کانسپت رونمایی شد

۱۴۰۲-۰۸-۰۷ زمان مطالعه: 1 دقیقه 8

رنو نیاگارا کانسپت که با هدف تقویت بخش پیکاپ‌های این برند رونمایی شد.

به گزارش مجله ماشین، رنو با یک کانسپت بسیار جالب آمده است. این برند فرانسوی که به طور رسمی پیکاپ دو کابین جدید نیاگارا را معرفی می کند، حرکتی جدید را در این بخش به ارمغان خواهد آورد. این کانسپت که توانسته از نظر طراحی نمرات کاملی را از ما بگیرد، با قابلیت های خارج از جاده نیز توجه ها را به خود جلب خواهد کرد.

طبق اظهارات رنو، این مدل دارای پیشرانه هیبریدی است. در حالی که موتور احتراق داخلی با کمک هیبریدی ملایم محور جلو را کنترل می کند، یک موتور الکتریکی محور عقب را حرکت می دهد. البته مجموع قدرتی که این دو عرضه خواهند کرد هنوز اعلام نشده است.

رنو نیاگارا کانسپت
نمای عقب رنو نیاگارا کانسپت

سازنده فرانسوی ادعا می کند که این مدل می تواند نیمی از رانندگی روزانه شما را در حالت کاملا الکتریکی پوشش دهد. البته در مورد گزینه باتری یا اندازه آن اظهار نظری وجود ندارد. در این حالت، مدل به طور ناگهانی تبدیل به دیفرانسیل عقب می شود زیرا نیروی خود را فقط از موتور الکتریکی می گیرد.

طول خودرو کمی بیش از ۴۹۰۰ میلی متر است. این باعث می شود کمی کوتاهتر از فورد ماوریک باشد. تایرهای بزرگ آفرود این مدل که بر روی پلت فرم CMF-B ساخته شده است، کافی است تا آن را بزرگتر از آنچه هست نشان دهد.

این مدل در انحصار آمریکای جنوبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×