جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بازنشستگی کارکنان فولکس واگن در پی تورم در اروپا
کارکنان در ورودی کارخانه خودروهای الکتریکی فولکس واگن

بازنشستگی کارکنان فولکس واگن در پی تورم در اروپا

۱۴۰۲-۰۹-۱۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه

فولکس واگن در اروپا مانند همه جای دنیا تسلیم تورم و هزینه های انرژی شده است. در حالی که تقاضا برای برند اصلی در اروپا روز به روز در حال کاهش است، رقبای چینی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

به گزارش مجله ماشین، این شرکت آلمانی اعلام کرد که هزینه‌ها را بیشتر کاهش می دهد و قیمت محصولات را کاهش می دهد و همچنین در مورد برنامه بودجه صحبت کرد.

در چارچوب این طرح، آنها قصد دارند تا سال ۲۰۲۶ در مجموع ۱۰ میلیارد یورو پس انداز کنند و بنابراین سهم بازار خود را از ۳.۶٪ به ۶.۵٪ افزایش دهند. اولین اقدام برای کاهش بودجه، بازنشستگی کارکنان است.

توماس شافر، مدیرعامل فولکس واگن؛ بیان داشت: در آینده افراد کمتری در برخی شعبه‌های فولکس واگن کار خواهند کرد. به جای اینکه افراد کمتری برای انجام همان کار، کار بیشتری انجام دهند، از عملیات غیرضروری کناره گیری کرده و بر اهداف اصلی خود تمرکز خواهیم کرد.

چرخه تولید ۳ ساله اکنون به ۵۰ ماه کاهش می یابد و بسته های سخت افزاری و ویژگی های آپشن کاهش می یابد. علاوه بر این، یک مطالعه تحقیق و توسعه که ۸۰۰ هزار یورو هزینه دارد، به طور نامحدود به تعویق خواهد افتاد.

فولکس واگن که قبل از همه‌گیری سالانه ۷۸۰ هزار خودرو در ولفسبورگ تولید می‌کرد، در ۱۱ ماه اول سال ۲۰۲۳ تنها ۴۵۳ هزار خودرو را از خط تولید خارج کرد. آنها انتظار دارند تا پایان سال از مرز ۵۰۰ هزار خودرو عبور کنند.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.75

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×