چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خلف وعده بهمن موتور به مشتریان در تحویل خودرو
لوگوی گروه بهمن در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

خلف وعده بهمن موتور به مشتریان در تحویل خودرو

۱۴۰۲-۱۰-۲۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشتریان بهمن موتور  از تاخیر در تحویل خودرو توسط شرکت بهمن موتور گلایه کردند.

به گزارش مجله ماشین، مشتریان بهمن موتور که در سامانه یکپارچه خودرو  ثبت نام کرده در صف انتظار تحویل خودرو هستند.

این روز‌ها وعده تحویل خودرو‌ها به مشتریان از سوی شرکت‌های خودروساز به مشتریان همچنان در هاله‌ای از ابهام مانده و این عدم همکاری و همراهی شرکت‌های خودروساز دستاورد چندانی را برای مشتریان به همراه نداشته و آن‌ها را نگران کرده است.

متن پیام مشتریان بهمن موتور درباره خلف وعده بهمن موتور به مشتریان در تحویل خودرو

با سلام ما تعدادی از ثبت نام کنندگان بهمن خودرو در سامانه یکپارچه خودرو از شما خواهشمندیم در ارتباط با عدم تحویل خودرو در موعد زمستان و عدم پاسخگویی مسئولان مربوطه پیگیری کنید تا شاید به حق خود برسیم. در ضمن این شرکت از ابتدای سال تاکنون فقط ۶ دفعه اعلام بخشنامه داشته و الباقی متقاضیان در بلاتکلیفی و ترس از عدم تحویل خودرو رنج می‌بریم. لطفا رسیدگی کنید.

سلام و وقت شما بخیر بنده در طرح یکپارچه خودرو در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ خودروی فیدلیتی از شرکت بهمن موتور را انتخاب کردم که طبق اولویت بندی سامانه یکپارچه احراز زمستان ۱۴۰۲ شدم. در حال حاضرمتاسفانه هیچ گونه خبری از بخشنامه زمستان این خودرو نشده است. از شما خواهشمندم پیگیر این موضوع باشید.

سلام وقت بخیر. ببخشید بنده از حواله داران موعد زمستان خودروی فیدلیتی بهمن موتور هستم. اول ماه برای اینکه پولمان حاضر شود خودروی خود را فروخته که الان ۱۰۰ میلیون ضرر کردم. بسیاری از متقاضیان مانند بنده هم ضرر کردند که این موضوع باعث نگرانی آن‌ها نیز شده است. لطفا رسیدگی کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بیشتر بخوانید

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×