دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نیسان جوک ۲۰۲۴ با رنگ زرد افسانه ای بازگشته است
نیسان جوک 2024

نیسان جوک ۲۰۲۴ با رنگ زرد افسانه ای بازگشته است

۱۴۰۲-۱۱-۲۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه 13

نیسان پیش نمایش اروپایی مدل جوک را که از سال 2010 به بیش از 1.3 میلیون کاربر معرفی کرده است، در محیط آنلاین برگزار کرد.

به گزارش مجله ماشین، پس از نسل اول محبوب جوک، نیسان در پاسخ به انتظارات مشتریان، رنگ بدنه زرد نمادین خود را با فیس لیفت معرفی می کند.

فضای داخلی نیسان جوک ۲۰۲۴

فضای داخلی جوک فیس لیفت شده است و با طراحی مجدد کنسول مرکزی و پانل ابزار فراتر رفته است. همچنین شامل بهبودهایی در تجهیزات، ارگونومی و راحتی شده است. ویژگی‌های سیستم اطلاعات سرگرمی داخل خودرو نیز با صفحه نمایش لمسی بزرگتر و ویژگی‌های اضافی به‌روزرسانی می‌شوند.

نیسان جوک 2024
کابین نیسان جوک ۲۰۲۴

علاوه بر این، بعد از فیس لیفت سطح سخت افزاری جدیدی به نام N-Sport به مجموعه محصولات اضافه می شود. این سطح تجهیزات جدید بیشتر بر شخصیت پویای جوک با عناصر طراحی داخلی و خارجی تأکید می کند.

طراحی بیرونی نیسان جوک ۲۰۲۴

هدف این بود که با معرفی مجدد رنگ بدنه زرد محبوب در نسل اول جوک، انتظارات مشتریان برآورده شود. تن رنگ زرد جدید با رنگ جوک نسل قبلی متفاوت است. رنگ زرد که در مقایسه با رنگ ارائه شده در نسل قبل کمی سردتر است، ظاهر مدرن و چشمگیری دارد.

نیسان جوک 2024
نمای عقب نیسان جوک ۲۰۲۴

تأثیر رنگ زرد جدید با کنتراست ایجاد شده توسط سقف مشکی، آینه های جانبی، قوس چرخ ها، جلوپنجره و ستون های A – B که در تجهیزات جدید N-Sport اعمال می شود، حتی بیشتر می شود. بدین ترتیب اثر خنک و چشم نواز جوک تقویت می شود.

مشخصات فنی نیسان جوک ۲۰۲۴

جوک از موتور سه سیلندر ۱.۰ لیتری DIG-T توربو بنزینی استفاده خواهد کرد. این موتور ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۰ نیوتن متر حداکثر گشتاور تولید می کند. به غیر از گیربکس شش سرعته دستی، یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه (DCT) ارائه می شود. پدل های تعویض دنده روی فرمان امکان تعویض دستی دنده را فراهم می کند. حالت های رانندگی اکو، استاندارد و اسپرت فوراً شخصیت رانندگی را با شرایط رانندگی تطبیق می دهند.

گالری تصاویر نیسان جوک ۲۰۲۴ 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×