دوشنبه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ب‌ام‌و M1 به حراج می‌رود
ب‌ام‌و M1

ب‌ام‌و M1 به حراج می‌رود

۱۴۰۲-۱۲-۰۱

ب‌ام‌و M1 یک مدل بسیار خاص و کمیاب است. این وسیله نقلیه که از آن 399 نسخه بین سال های 1978 تا 81 تولید شده است، در حراجی RM Sotheby's عرضه می شود.

به گزارش مجله ماشین، این خودرو یکی از ۳ خودرویی است که با رنگ “سیلور پولاریس متالیک” از کارخانه خارج شده است. ما تخمین می زنیم که تودوزی اصلی داخل وسیله نقلیه حفظ شده است، یعنی دارای طرحی است که مخلوطی از چرم سیاه و پارچه است.

ب‌ام‌و این خودرو را در ۲۳ فوریه ۱۹۸۱ تولید کرد. این خودرو که تا چند روز دیگر سالروز تولیدش است، به محض خروج از کارخانه به نمایندگی ب‌ام‌و در فرانسه منتقل شد. ب‌ام‌و M1 که در سال ۱۹۸۳ به ژاپن راه یافت، در سال ۲۰۰۶ به سرزمین های اروپایی که از دست داده بود بازگشت و در بلژیک به حیات خود ادامه داد. در سال ۲۰۱۶ این خودرو به آمریکا وارد شد اما همانطور که گفته شد قبل از این تاریخ تعمیر شده است.

ب‌ام‌و M1
نمای جانبی ب‌ام‌و M1

کلاچ خودرو در سال ۲۰۱۳ تعویض شد، رنگ مطابق با تولید کارخانه تجدید شد و کیلومتر شمار تعویض شد. فراموش نکنیم که این وسیله نقلیه در مجموع ۱۷۲۰۰ کیلومتر را طی کرده است.

موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری که به M1 جان می دهد، ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۳۰ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر سرعت M1 که گیربکس ۵ سرعته دستی را حمل می کند، ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

ب‌ام‌و M1
نمای عقب ب‌ام‌و M1

این وسیله نقلیه در تاریخ ۱ مارس به مزایده گذاشته می شود. این دستگاه دارای گواهی کلاسیک BMW، کیف اصلی، دفترچه راهنمای کاربر، کیت تعمیر و عکس های گرفته شده در اروپا و ژاپن است. RM Sotheby قیمتی بین ۷۵۰ تا ۹۵۰ هزار دلار برای این خودرو پیش بینی کرده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×