یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » لوازم جانبی همراه با رنو ۵ ذهن شما را متحیر می کند
لوازم جانبی همراه با رنو 5

لوازم جانبی همراه با رنو ۵ ذهن شما را متحیر می کند

۱۴۰۲-۱۲-۱۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه 20

کمپانی فرانسوی رنو محصولات جانبی جدیدش را به همراه رنو 5 برقی کرد. برخی از این لوازم حال و هوای نوستالژیک دارد.

به گزارش مجله ماشین، رنو همه ما را با رنو ۵ برقی جدید به سفری نوستالژیک برد و این خودروی افسانه‌ای فرانسوی به دنیای خودروی مدرن سلام می‌گوید. اما طراحی رنو ۵ تنها چیزی نخواهد بود که حال و هوای  نوستالژیک دارد.

این سازنده فرانسوی لوازم جانبی جدیدی را با مدل جدید خود به فروش رساند. اگر یادتان باشد قبلا هم اشاره کردیم که می توانید مدل را با «سبد نان باگت» خریداری کنید. اما این بار محصولاتی باشکوه و شیک با آرم R5 داریم.

در رنو ۵ قدیمی مجبور بودیم از دستگاه پخش کاست برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنیم. در اینجا رنو شما را یک بار دیگر به آن روزها خواهد برد. دستگاه پخش کاست Player5 که تماما از آلومینیوم ساخته شده و همراه با هدست عرضه می شود در خدمت کاربران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: رنو ۵ E-Tech برقی رونمایی شد / بازگشت نماد فرانسه

این دستگاه پخش کاست با قیمت تقریبی ۱۸۰ یورو دارای عمر باتری ۱۰ ساعته و عملکرد بلوتوث است. کاربرانی که دستگاه پخش کاست را خریداری می کنند یک قلم مخصوص تعمیر کاست نیز دریافت خواهند کرد.

همچنین با یک ماشین کنترلی رنو ۵ بیشتر به گذشته می رویم. قیمت این ماشین کنترلی حدود ۱۱۵ یورو است.

رنو حتی یک میز فوتبال هم برای شما آماده کرده است. اما چیزی که بیش از همه توجه من را به خود جلب کرد، رنگ‌هایی بود که با رنگ‌های R5 همخوانی داشت.

سایر لوازم جانبی با لوگوی رنو ۵ شامل تخته موج سواری، کلاه اسکی، تیشرت، کلاه، جوراب، خودکار، اسنوبرد، اسکوتر برقی، دوچرخه و ماکت رنو ۵ می‌باشد.

تصاویر لوازم جانبی همراه با رنو ۵

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.40

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

تعداد دیدگاه‌ها: ۱

  1. محسن عارفی

    امیدوارم خودروسازان و مونتاژ کاران داخلی الهام گرفته و قدری به علایق و سلایق مشتریان در بازار انحصاری فعلی احترام گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×