شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرسدس AMG C63 تیونینگ شده توسط منهارت
مرسدس AMG C63 تیونینگ شده توسط منهارت

مرسدس AMG C63 تیونینگ شده توسط منهارت

۱۴۰۳-۰۱-۰۷ زمان مطالعه: ۱ دقیقه ۱۱

مرسدس AMG C63 تیونینگ شده توسط منهارت از نظر عملکرد به افزایش اندکی دست یافت و در نهایت توانست 725 اسب بخار قدرت و 1120 نیوتن متر تولید کند، اما تغییر اصلی در سیستم اگزوز خودرو ایجاد شد.

به گزارش محله ماشین– حدود یک سال از عرضه مرسدس C63 با کد بدنه W206 می گذرد. این سدان راه خود را از موتور محبوب ۴ لیتری ۸ سیلندر جدا کرد و به یک موتور ۴ سیلندر هیبریدی ۲ لیتری روی آورد. همچنین قدرت ۶۸۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۲۰ نیوتن متر را ارائه می دهد.

مرسدس AMG C63 تیونینگ شده توسط منهارت از نظر عملکرد به افزایش اندکی دست یافت و در نهایت توانست ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۲۰ نیوتن متر تولید کند، اما تغییر اصلی در سیستم اگزوز خودرو ایجاد شد.

منهارت که به پتانسیل فروش این مدل اعتماد ندارد، ابتدا بازار را با فروش به بازارهای خارجی آزمایش خواهد کرد و در صورت مواجهه با تقاضای بالاتر از حد انتظار، خودرو را تحت آزمایش های بیشتری قرار خواهد داد.

اگر علاقه ای به تغییرات زیر کاپوت ندارید، می توانید برای یک کیت بدنه ساده که شخصیت وسیله نقلیه را تغییر می دهد، درخواست دهید. منهارت که با فنرهای H&R خودرو را ۲۰ میلی متر پایین آورده بود، با لوگو و متن مشکی مرسدس توانست حال و هوای خودرو را تغییر دهد. علاوه بر این، جزئیات قرمز رنگ اطراف خودرو نیز در انحصار Manhart است.

گالری تصاویر مرسدس AMG C63 تیونینگ شده توسط منهارت

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×