سه شنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کشف انبار دیسک و صفحه تقلبی در جنوب تهران
کشف انبار دیسک و صفحه تقلبی در جنوب تهران

کشف انبار دیسک و صفحه تقلبی در جنوب تهران

۱۴۰۳-۰۱-۲۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در عملیاتی ضربتی، انبار دیسک و صفحه تقلبی را در جنوب تهران کشف و پلمب کردند.

به گزارش مجله ماشین، سرهنگ “مهدی افشاری” رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک کارگاه در زمینه تولید و توزیع دیسک و صفحه تقلبی در محدوده سه راه غنی آباد، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و رصد دقیق فعالیت‌های این کارگاه، مأموران پلیس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با اخذ مجوز قضایی برای ورود به محل اقدام کردند.

در بازرسی از این کارگاه، مقادیر قابل توجهی دیسک و صفحه تقلبی مربوط به خودروهای پژو پارس، پراید، تیبا و پژو ۲۰۶ کشف شد. سرهنگ افشاری در این خصوص تصریح کرد: مالک متخلف این کارگاه، دیسک و صفحه‌های مستعمل را از سطح شهر جمع آوری و پس از بازسازی و بسته بندی در کارتن‌های نو با نام برندهای معتبر، به بازار عرضه می‌کرد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این راستا، ضمن پلمب کارگاه متخلف، پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی در زمینه خرید و فروش لوازم یدکی خودرو، مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ به پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کنند. /

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×