شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » بلاتکلیفی متقاضیان ساینا S تیپ DA با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲
ساینا

بلاتکلیفی متقاضیان ساینا S تیپ DA با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲

۱۴۰۳-۰۲-۰۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه

در حالی که متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده ساینا S تیپ DA با موعد تحویل زمستان 1402 در انتظار دریافت پیامک واریز وجه بودند، خبر لغو این طرح ناگهان مانند پتکی بر سر آنها فرود آمد.

به گزارش مجله ماشین، دی ماه سال گذشته بود که سایپا با وعده تحویل زمستانی، متقاضیان را به ثبت نام در این طرح ترغیب کرد. اما با نزدیک شدن به موعد مقرر، خبری از پیامک واریز وجه و تکمیل فرایند خرید برای این افراد نشد.

برخی از متقاضیان که پیگیر موضوع شده بودند، در تماس با سایپا وعده دریافت پیامک تا قبل از سال جدید را شنیدند. اما در کمال ناباوری، سال جدید با خبر لغو این طرح از سوی سایپا آغاز شد.

این لغو ناگهانی، بدون اطلاع قبلی به متقاضیان و در شرایطی رخ داد که برخی از آنها با اتکا به وعده تحویل پیش از نوروز، اقدام به فروش طلا و سکه برای تامین وجه واریز کرده بودند.

حالا بلاتکلیفی و سردرگمی بر این متقاضیان سایه افکنده است.

هنوز مشخص نیست که این طرح به طور کامل لغو شده یا سایپا قصد دارد با تاخیر و افزایش قیمت، خودروها را به خریداران تحویل دهد.

در آشفته بازار فعلی خودرو، اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع از سوی خودروسازان، حداقل انتظاری است که می‌توان از آنها داشت. عدم شفافیت و خلف وعده، فقط به نارضایتی‌ها و مشکلات بیشتر دامن می‌زند.

متقاضیان ساینا S تیپ DA منتظرند تا سایپا در مورد سرنوشت این طرح و تعهدات خود به طور شفاف و روشن پاسخگو باشد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×