شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصادف همسر یک ستاره فوتبال با فراری
تصادف همسر یک ستاره فوتبال با فراری

تصادف همسر یک ستاره فوتبال با فراری

۱۴۰۳-۰۲-۱۶ زمان مطالعه: 1 دقیقه

همسر دِیگو سوسا، بازیکن فوتبال، در مرکز شهر مادرید اسپانیا با فراری او تصادف کرد.

به گزارش مجله ماشین، این ستاره فوتبال بلافاصله بعد از حادثه در محل حاضر شد و خودروی اسپرت او را کاملا نابود شده دید. خوشبختانه خانم سوسا بدون آسیب از این حادثه جان سالم به در برد.

روز بعد، او در استوری های اینستاگرام خود ادعا کرد که راننده فراری نبوده است و از ابراز نگرانی مردم تشکر کرد. او رسانه های اسپانیا، پرتغال و برزیل را به انتشار «اخبار جعلی» متهم کرد و گفت که در شب حادثه زوج مشهور دیگری سرنشین خودرو بوده اند.

با این حال، روزنامه اسپانیایی El Mundo ادعا می کند که دوربین های مداربسته منطقه نشان می دهد که هِیدی ویِرا، همسر این بازیکن فوتبال، راننده خودرو بوده است. طبق گزارش ها، تست تنفس سنج خانم ویِرا مثبت بوده و میزان الکل خون او دو برابر حد مجاز قانونی در اسپانیا بوده است. در حال حاضر او تحت بازجویی قرار دارد.

روزنامه El Mundo همچنین گزارش داده که یکی از دوستان همسر دیگو نیز در این حادثه دخیل بوده و سعی کرده خود را به عنوان راننده جا بزند. اما دوربین های مداربسته داستان دیگری را روایت می کنند.

فراری، صرف نظر از اینکه چه کسی راننده بوده، به نظر کاملا نابود شده است. بخش جلویی خودرو کاملا له شده است. سپر در اثر ضربه متلاشی شده، کاپوت به شدت آسیب دیده و گلگیرهای جلو نیز به طور جدی خم شده اند. یک شرکت حمل خودرو محلی، فراری را از صحنه تصادف خارج کرد.

قیمت پایه فراری پورتوفینو در زمان عرضه، ۲۳۰ هزار دلار بود. این مدل با یک موتور V8 دو توربوشارژ ۳.۹ لیتری که در قسمت میانی-جلویی خودرو قرار دارد، کار می کند. این موتور به یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته یا هشت سرعته (در مدل بالارده پورتوفینو M) متصل می شود. موتور V8 این خودرو قدرتی معادل ۵۹۲ اسب بخار (یا ۶۱۲ اسب بخار در نسخه M) تولید می کند.

فراری پورتوفینو می تواند در ۳.۵ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در مسیر رسیدن به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت، ظرف ۱۰.۸ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

اما در مورد این پورتوفینو خاص، این اعداد مربوط به قبل از تصادف در مادرید است. در حال حاضر، حداکثر سرعت آن همان سرعت یدک کشی است که آن را از صحنه تصادف خارج کرده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×