پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » خرید خودرو میان‌رده
r13

خرید خودرو میان‌رده

۱۴۰۰-۰۶-۱۶

شرکت‌های زیادی وجود دارند که در سرتاسر دنیا بر اساس بودجه‌ها و قیمت‌های مختلف امکان خرید خودرو میان‌رده را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

رپورتاژ /شرکت‌های زیادی وجود دارند که در سرتاسر دنیا بر اساس بودجه‌ها و قیمت‌های مختلف امکان خرید خودرو میان‌رده را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

در واقع بازار گستره‌ای از محصولات متنوع و متفاوت است که هرکدام از آن ها با نرخ‌گذاری خاصی عرضه می‌شوند.

اگر علاقه‌مند به خرید خودروهای خارجی هستید اما بودجه‌های نجومی ندارید. از طرفی ترجیح می‌دهید یکی از مدل‌های برتر بازار را پیدا کرده و سفارش دهید پیشنهاداتی برای شما خواهیم داشت که می‌توانید از آن ها پیروی کنید.

اخیراً بسیاری از خودروهای وارداتی توسط برخی شرکت‌های خودرو باقیمت‌های غیرواقعی و خارج از عرف و تصور عرضه می‌شوند.

اولین و مهم‌ترین فاکتور مربوط به همین موضوع خواهد بود. اگر فروشنده شما معتبر نباشد احتمالاً با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

خرید خودرو میان‌رده، زمانی برای شما خوب و لذت‌بخش خواهد بود که باکیفیت بالا و همین‌طور خدمات پس از فروش از سوی فروشنده و عامل فروش ارائه گردد.

آیا خرید خودرو میان‌رده منطقی است؟

به رده پس از لوکس و نزدیک به مدل‌های گران‌قیمت خودرو میان‌رده گفته می‌شود. البته همین عبارت نیز خود در دنیای خودرو به چند بخش اطلاق خواهد شد.

به‌طورکلی خرید خودرو میان‌رده توسط برخی، یک تصمیم منطقی و توسط عده‌ای دیگر نفی می‌شود.

ابتدا باید به چند موضوع در خرید خودرو میان‌رده توجه داشته باشید. در مدل‌های میان‌رده شما نیاز به قدرتمندترین، بهترین و سریع ترین موتور نخواهید داشت. ضمن این که می‌خواهید خودروی خود را از یک برند معتبر و جهانی خریداری نمایید.

معمولاً در این شرایط و حتی در بازارهای اروپا و امریکا مشتریان به سراغ خودروهای ژاپنی، کره‌ای و چینی می‌روند. مدل‌های فرانسوی نیز مانورهای ویژه‌ای در این بخش از بازار خواهند داشت.

بهترین خودروهای میان‌رده وارداتی

اما معمولاً پیشنهاد علاقه‌مندان به صنعت خودرو و آشنایان به این سبک خودروها به شما مدل‌هایی از برندهای تویوتا و نیسان را پیشنهاد می‌دهند که هر دو مبدأ ژاپنی دارند.

موضوع این است که شاید جزئیات فنی مورداستفاده در این خودروها به لوکس‌ترین شکل ممکن نباشد.

شاید بدنه این خودروها و همین‌طور قطعات و طراحی داخلی آن به‌اندازه مدل‌های مرسدس‌بنز و شرکت‌های آلمانی که همیشه درجه یک کار می‌کنند بی‌نظیر نباشد. اما رعایت استانداردها یک اصل مهم درخرید خودرو میان‌رده است.

به‌هرحال آن ها از تمامی مدل‌های روتین بازار که در طول روز بارها با آن مواجه می‌شویم یک‌سروگردن بالاتر هستند.

بررسی اجمالی و خرید خودروی نیسان ایکس تریل

نیسان را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و هوشمندترین برندها در زمینه تولید انواع خودروها دانست.

از مدل‌های مشهور و لوکس GTR که در دنیا سروصدا به پا کرده و سرعت آن ها همیشه زبانزد علاقه‌مندان به خودروهای خاص است گرفته تا مدل‌های پرفروش و قدرتمند کراس‌اوور و تولید سگمنت‌های مختلف با جذابیت‌های ظاهری و فنی بسیار زیاد.

یکی دیگر از مدل‌های این شرکت که در دسته‌بندی میان‌رده قرار می‌گیرد. نیسان ایکس تریل یا همان X Trail خواهد بود.

اگر ترجیح می‌دهید با بودجه‌ای محدودتر نسبت به دیگر مدل‌های بازار نسبت به خرید خودرو میان‌رده وارداتی اقدام کنید. این مدل که نخستین نسخه آن در سال ۲۰۰۰ میلادی روانه بازار شد را خریداری فرمایید.

اگر به دنبال خرید نیسان ایکس تریل هستید بهتر است که حتما نمونه فول امکانات و صدالبته واردات شرکتی آن را سفارش دهید.

چرا نیسان ایکس تریل را انتخاب کنیم؟

هنوز هم که این مطالب را مطالعه می‌فرمایید این محصول پس از گذشت حدود ۲۱ سال، تولید و طراحی می‌شود. شرکت نیسان نیز سعی می‌کند هر از چند گاهی با یک به‌روزرسانی نسل جدیدی از این خودرو را روانه بازار کند.

به‌هرحال ممکن است که نیسان ایکس تریل یک مدل بی‌نظیر و لوکس نباشد. اما امکانات آن به شما اجازه می‌دهد با آزادی هرچه‌تمام‌تر در آزادراه‌ها و خیابان‌ها با سرعتی بالا و بدون دغدغه حرکت کنید.

خودرویی مناسب خانواده‌ها و افرادی که امنیت برایشان حرف اول را می‌زند.

تویوتا CHR میان‌رده‌ای جذاب و خوش قیمت

کراس‌اوورها در ایران علاوه بر محبوبیت در قشر میان‌سال و خانواده‌ها، حتی در بین جوانان و علاقه‌مندان جدی ماشین نیز جز محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها هستند.

به‌هرحال اگر شما هم ترجیح می‌دهید که یک کراس‌اوور با تمامی امکانات و ویژگی‌های ظاهری صددرصد جذاب خریداری نمایید. شرکت ژاپنی تویوتا مدل سی اچ آر را به شما پیشنهاد می‌کند.

تویوتا در این خودرو از یک طراحی عمدتاً اسپرت استفاده کرده است و اگر قصد شما، خرید خودرو میان‌رده است. این خودرو با مزایای زیادی ایده‌آل‌ترین گزینه، حتی سفارش شده و انتخاب شده توسط روزنامه‌ها و مجلات معتبر اروپایی خرید این خودرو میان‌رده می‌باشد.

تویوتا در این خودرو مشابه حرکتی که نیسان پیش گرفته و در مدل Juke استفاده کرده، سعی داشته تا ظاهر را دگرگون ساخته و خودرو را کمی شبیه به یک ماشین فضایی طراحی کند. اما بسیار این طراحی عقلانی‌تر بوده و ظاهر شیک و جذابی دارد.

در واقع شاید نسبت به خودروهای گران‌قیمت بازار فوق‌العاده نباشد. اما همان حس لوکس و بی‌نظیر و امنیت را به شما القاء خواهد کرد و می‌توان آنرا به عنوانخرید خودرو میان‌رده انتخاب کرد.

شرکت Toyoya با مدل CHR یکی از پرفروش‌ترین‌ها در زمینه کراس‌اوور لقب گرفته است. در حال حاضر خرید تویوتا CHR با امکانات فول و صفر کیلومتر بدون هزینه های اضافی و گارانتی اصالت امکانپذیر است.

خرید خودرو میان‌رده از Carech

Carech یکی از فعالیت‌های عمده خود را در بخش خرید خودرو میان‌رده در نظر گرفته است. مدل‌هایی که هم خوش قیمت هستند و هم بهترین جزئیات و امکانات فنی را در رنج قیمتی خود به مشتری ارائه می‌دهند و همیشه فروش بالایی را برای شرکت به ارمغان آورده اند.

به‌هرحال اگر علاقه‌مند به خرید خودرو میان‌رده و صفر در بازار ایران هستید. احتمالاً با دردسرهای زیادی روبرو شده و هر چه می‌گردید گزینه‌ای که بایدوشاید را نمی‌توانید پیدا کنید.

Carech به شما این اجازه را می‌دهد که به‌صورت آنلاین تمامی مشخصات خودروها را بررسی کرده و پس از دریافت مشاوره با شفاف‌سازی هرچه‌تمام‌تر در زمینه قیمت خودرو، آن را بدون نیاز به مراجعه‌های اضافه حضوری خریداری کرده و در محلی که مشخص می‌کنید تحویل بگیرید.

قیمت خرید خودرو میان‌رده

موضوع بعدی در مورد خرید خودرو میان‌رده قیمت است. بهترین فروشگاه همیشه مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد. اما توجه کنید که صرف ارزان بودن یک خودرو نمی‌تواند نشان از ویژگی‌های مثبت یک فروشگاه داشته باشد.

در بسیاری از مواقع خدمات پس از فروش، گارانتی و همین‌طور قابلیت‌های پیگیری پس از خرید خودرو اهمیت ویژه‌ای دارد.

همچنین شرکت Carech گارانتی کمترین قیمت، مشاوره رایگان در پیش، حین و بعد از خرید را  نیز خدمت مشتریانش ارائه می‌دهد. و در صورت نارضایتی امکان بازگشت پول به‌حساب مشتری نیز وجود خواهد داشت.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×