مجله ماشین | ۳۴۵ | مهر ۱۳۹۰
شماره پیاپی ۳۴۵
رانندگان وسایط نقلیه و پیآمدهای اقتصادی و اجتماعی دیه ۹۰ میلیون تومانی صفحه ۴
گران شدن قیمت اتومبیل، چرا؟ صفحه ۵
پانامرا ۴S Middle east edition ، مسافر خاورمیانه صفحه ۶
هیوندای i40، توسط نویسنده «مجله ماشین» آزمایش شد صفحه ۸
مقایسه تویوتا آریون با هیوندای آزرا صفحه ۱۰
چگونه طرحها و ایدههای نوآورانه خود را ارائه کنیم صفحه ۱۴
معرفی اتومبیلهای کلاسیک کشور – مرسدس ۴۵۰SEL 6.9 صفحه ۱۶
تجربه رانندگی با اتومبیل اصیل رنجروور صفحه ۱۸
گردهمایی بزرگ خودروسازان در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت ۲۰۱۱ صفحه ۲۰
تبدیل مرسدسبنز ۲۸۰GE به G280 صفحه ۲۶
بررسی خسارات عدم تطابق سپر خودروها صفحه ۳۰
معبد مرسدسبنزهای کلاسیک در تایلند! صفحه ۳۴
خشونت خیابانی برای چه؟ صفحه ۳۶
مینی جیپ به بازار میآید صفحه ۳۸
خودروسازان ترکیه برای نیویورکیها تاکسی میسازند صفحه ۴۰
«کامارو» زیر تیغ جراحی – کلاسیک یا مدرن؟ صفحه ۴۲
تعمیر اتومبیل و هزینههای انجام آن صفحه ۴۶
آشنایی با کلوپ دارندگان فولکسواگن در کشور صفحه ۴۸
بازگشت قدرتمندانه جیپ گرند چروکی صفحه ۵۰
مقایسه۸ اتومبیل اندازه متوسط معروف جهان صفحه ۵۵
ملاقات با کشنده اکتروس ۱۸۶۱ بلک ادیشن صفحه ۶۲
بررسی وضعیت قطعهسازان و راههای بهبود کیفیت قطعات خودرو صفحه ۶۸
روزهای اوج در راه است صفحه ۷۰
آشنایی با اپل آمپرا صفحه ۷۲
نسل نهم هوندا سیویک با تکنولوژی هیبرید صفحه ۷۴
دوج رم کانسپت، وانتبار غول پیکر ۴ تنی! صفحه ۷۶
«تی رکس»، دایناسور کامیونتها صفحه ۷۸
نقش DRS در مسابقات فرمولا وان صفحه ۸۰
مکانیزم نشاندهنده مقدار سوخت اتومبیل صفحه ۸۲
اصول و فنون رانندگی حرفهای صفحه ۸۴
سرانجام«ساب» هم خودروی SUV تولید کرد! صفحه ۸۶
نسل نو ب ام و ۷۵۰Li سلطان خیابانها صفحه ۸۸
ره امورد لوتوس اسپریت در ۳ دهه صفحه ۹۰
مروری نو بر ویژگیهای بیوک ورانو ۲۰۱۲ صفحه ۹۲
شبح سیاه بامو! صفحه ۹۴
نسل نو مرسدس بنزSLK باز هم فاتح میدان است صفحه ۹۶
سرازیری در دنده! صفحه ۹۸
پاسخ به نامهها و پیشنهادهای خوانندگان صفحه ۱۰۲
زیر باران با دوج چارجر SE مدل ۱۹۷۲ صفحه ۱۰۶
۱۰۰ هزار کیلومتر با کیا ریو صفحه ۱۱۰
بازگشت توربو به فرمولا وان صفحه ۱۱۴
مقایسه فنی اتومبیلهای مزدا ۳، رنو مگان و فورد فوکوس صفحه ۱۱۶
این یا اون؟، مرسدس SL500 یا پورشه ۹۱۱ ؟ صفحه ۱۱۸