شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر
MACHINEMAG6 3

آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر

۱۴۰۱-۰۹-۰۸ زمان مطالعه: 2 دقیقه

این نسخه ویژه نیز با دیفرانسیل مرکزی قفل شونده جدید عرضه می شود.

مجله ماشین – آئودی متعهد شده است که از سال ۲۰۲۶ فقط خودروهای برقی را تولید کند، اما هنوز به فکر موتور بنزینی  است. برای ارتقای  RS6 آوانت  و RS7 اسپرت بک یک  پرفورمنس داغ تر را با نسخه ارتقا یافته موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو معرفی می کند. TFSI V8 قدرتمند اکنون ۶۲۱ اسب بخار (۴۶۳ کیلووات) و ۸۵۰ نیوتن متر (۶۲۵ پوند فوت) گشتاور تولید می کند .

آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر

بنابراین، مهندسان اینگولشتات در مقایسه با مدل‌های استاندارد، ۳۰ اسب‌بخار قدرت  و ۵۰ نیوتن متر گشتاور را افزایش داده‌اند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این آئودی  ۳.۴ ثانیه است  که دو دهم ثانیه سریعتر از قبل میباشد. RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس پکیج دینامیک RS را به صورت استاندارد دریافت می‌کنند که حداکثر سرعت را به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت میرساند و فرمان چرخ‌های عقب را اضافه می‌کند.

آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر

RS6 آوانت و RS7 اسپرت بک جدا از داشتن یک موتور بازسازی‌شده، دیفرانسیل مرکزی سبک‌تر و کوچک‌تر را دریافت می‌کنند. وظیفه آن هدایت قدرت موتور در یک نسبت بایاس عقب است زیرا ۶۰ درصد خروجی در شرایط رانندگی عادی به عقب هدایت می شود. بسته به میزان کشش موجود، تا ۸۵ درصد می‌تواند به چرخ‌های عقب یا حداکثر ۷۰ درصد به محور جلو منتقل شود. این سخت افزار جدید هندلینگ را در هنگام پیچیدن تیز می کند و خطر را  کاهش می دهد.

مدل های پرفورمنس به صورت استاندارد با چرخ های آلومینیومی ریخته گری ۲۱ اینچی قابل ارتقا به مجموعه ۲۲ اینچی نصب می شوند. به تازگی  با یک وزن سبک ۲۲ اینچی ساخته شده با استفاده از فرآیند فرز آهنگری با تکنولوژی بالا برای از بین بردن حدود پنج کیلوگرم وزن در مقایسه با چرخ معمولی ۲۲ اینچی ساخته شده است.

آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر

در نتیجه، کاهش وزن ۲۰ کیلوگرم حاصل می شود. این چرخ‌های جدید با لاستیک‌های Continental Sport Contact 7 285/30 عرضه می‌شوند که در جاده‌های خشک و خیس، چسبندگی بهتری را ارائه می‌کنند و در عین حال مسافت مورد نیاز برای توقف کامل را از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به میزان دو متر کاهش می‌دهند.

RS6 آوانت و RS7 اسپرت بک در پوشش پرفورمنس را می توان با انتخاب بین ۱۶ رنگ بدنه، از جمله آبی جدید آسکاری با روکش مات یا متالیک و نقره ای فقط مات سفارش داد. آئودی برای اینکه خودروها را از مدل های معمولی متمایز کند، برخی از قطعات را به رنگ خاکستری مات رنگ در می آورد. اسپویلر جلو و دریچه های جانبی جلو، درپوش آینه ها، درج های رکاب کناری، ریل های سقف، تزئینات شیشه های جانبی و دیفیوزر عقب. از طرف دیگر، یک بسته اختیاری مات کربنی/مشکی اپتیکی، تزئینات پنجره جانبی و ریل های سقف را تیره می کند، در حالی که لوگوی کرومی آئودی را می توان به رنگ مشکی نیز رنگ کرد.

آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر

صندلی ها از روکش چرم سوراخ دار Valcona با دوخت لانه زنبوری پیچیده شده اند، در حالی که کناره کنسول وسط و دستگیره اهرم انتخاب با میکروفایبر دینامیکا پوشانده شده است.

برای نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی راننده، آئودی یک نشانگر تعویض دنده چشمک زن در زمانی که گیربکس هشت سرعته تیپ ترونیک در حالت دستی است تعبیه کرده است. به عنوان آخرین لمس، پروژکتورهای LED نصب شده در درهای جلو، حروف “RS Performance” را نمایش می دهند.

قیمت بازار ایالات متحده هنوز فاش نشده است، اما انتظار می رود بیش از یک RS6 آوانت استاندارد ۲۰۲۳ که از ۱۱۸۹۰۰ دلار در دسترس است،قیمت گذاری بشود. RS7 اسپرت بک معمولی ۲۰۲۳ از ۱۲۰۹۰۰ دلار شروع می شود.

آئودی RS6 پرفورمنس و RS7 پرفورمنس با قدرت و گشتاور بیشتر

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×