پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر جاسوسی جدید پورشه باکستر EV از توسعه آن خبر می‌دهد

تصاویر جاسوسی جدید پورشه باکستر EV از توسعه آن خبر می‌دهد

۱۴۰۱-۰۹-۱۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه

تصاویر جاسوسی جدید از باکستر EV نشان دهنده توسعه این رودستر توسط کمپانی پورشه است همچنین این رودستر برقی تا سال 2024 عرضه نخواهد شد.

مجله ماشین – حدود دو سال تا عرضه اولین خودروی اسپورت تمام الکتریکی پورشه فاصله داریم. دو مدل ۷۱۸ باکستر و ۷۱۸ کیمن برای نسل بعدی خود به نیروی الکتریکی روی خواهند آورد و پورشه در حال حاضر روی دو مدل دو در کار می کند. در تصاویری که مشاهده می‌کنید  نمونه اولیه مدل رودستر مشاهده می شود که توسعه آن با آزمایش در جاده های عمومی در آلمان ادامه دارد.

این اولین باری نیست که عکاسان در اروپا از باکستر الکتریکی در حال حرکت عکس می‌گیرند، اگرچه  عکس‌های  متفاوتی را در مقایسه با نمونه‌های قبلی که  جاسوسی شده مشاهده می‌کنیم ولی تقریباً در سراسر بدنه استتار دارد و قضاوت در مورد طراحی نهایی در این مرحله اولیه دشوار است. اجازه ندهید اگزوز تقلبی در مرکز سپر عقب شما را فریب دهد، این یک نمونه اولیه با سوخت احتراقی نیست.

در حالی که ما به طور واقعی می دانیم که یک باتری و حداقل یک موتور الکتریکی در این وسیله نقلیه وجود دارد، مشخصات دقیق سیستم را نمی دانیم. پورشه، باکستر EV را با کانسپت Mission R پیش‌نمایش کرد و میشود نتیجه گرفت دارای یک موتور دوگانه با حداکثر توان ۱۰۷۳ اسب بخار خواهد بود. مدل تولیدی مطمئناً سطوح قدرت یکسانی نخواهد داشت، اما ما معتقدیم که چندین مدل پیشرانه و همچنین سیستم چهار چرخ متحرک وجود خواهد داشت. اگر این درست باشد، باکستر الکتریکی اولین مدل در تاریخ این مدل خواهد بود که دارای قابلیت AWD است.

باکستر EV به همراه برادرش کایمن، پلتفرم یکسانی را با پورشه ماکان EV مشترک خواهند داشت. معماری Premium Platform Electric به خودروساز این امکان را می دهد که بسته باتری را تا حد امکان بین دو محور نصب کند و پیکربندی موتور وسط خودرو را تقریباً به شکل فعلی خود با باکستر احتراقی نزدیک کند.

باکستر الکتریکی در اواخر سال ۲۰۲۴ به تولید می رسد یا حداقل این چیزی است که گزارش های مختلف می گویند. ما انتظار نداریم که تا اواخر سال ۲۰۲۳ یا حتی نیمه اول سال ۲۰۲۴ شاهد معرفی مدل نهایی نهایی باشیم. همچنین فروش باید برای سال مدل ۲۰۲۵ آغاز شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×