جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مشخصات و تصاویر جدید تویوتا bZ کانسپت منتشر شد
Toyotabzcompactsuv1

مشخصات و تصاویر جدید تویوتا bZ کانسپت منتشر شد

۱۴۰۱-۰۹-۱۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه

طول این اس‌یووی‌ کانسپت تقریباً به اندازه یک تویوتا راو4 است.

مجله ماشین– پس از یک پیش نمایش در اواسط نوامبر در نمایشگاه خودروی لس آنجلس، تویوتا اس‌یو‌وی کانسپت bZ دوباره به تیتر خبرها تبدیل شد تا اولین حضور خود در یورو را جشن بگیرد. این کراس اوور الکتریکی در انجمن Kenshiki در بروکسل، بلژیک ظاهر شد و تویوتا آماده است تا کمی بیشتر در مورد خودروی برقی خود صحبت کند. این یکی از شش مدل دارای نشان Beyond Zero است که قصد دارد تا سال ۲۰۲۶  معرفی کند.

 تویوتا bZ کانسپت

اس‌یو‌وی کانسپت bZ کامپکت که در تصاویری تازه نشان داده شده است، ابعاد زیر را دارد: طول ۴۵۳۸ میلی متر (۱۷۸.۶ اینچ)، عرض ۱۸۸۸ میلی متر (۷۴.۳ اینچ) (بدون آینه) و ۱۵۶۰ میلی متر (۶۱.۴ اینچ) ارتفاع. اندازه این چرخ‌ها ۲۱ اینچ است، اگرچه ما کاملاً مطمئن نیستیم که برای مدل تولیدی بعدی به همان اندازه بزرگ باقی بمانند.

 تویوتا bZ کانسپت

این مدل کمی کوتاه‌تر از RAV4 است، و مانند سایر مدل‌های bZ که تویوتا منتشر کرده یا در حال کار بر روی آن‌ها است، این مدل از روز اول کاملاً به‌عنوان یک EV در نظر گرفته شده است. طراحی کلی خیلی از C-HR Prologue که قبلاً به آن اشاره کردیم دور نمی شود.

Toyotabzcompactsuv4

فضای داخلی مینیمالیستی با ادغام عملکردهای خودرو در سیستم اطلاعات سرگرمی با اندازه بزرگ، تقریباً تمام کنترل های معمولی را از بین می برد. چند میانبر در زیر صفحه نمایش لمسی وجود دارد که دسترسی سریع به تنظیمات کنترل آب و هوا، ناوبری و موسیقی را فراهم می کند. همچنین متوجه یک دکمه خانه در سمت چپ، همراه با نماد چرخ دنده برای دسترسی به منوی اصلی هستیم.

Toyotabzcompactsuv5

از آنجایی که فرمان‌های گرد ظاهراً قدیمی هستند، فرمان این ماشین مانند یک هشت ضلعی است. لوگوی شرکت حذف شده و «Toyota bZ» جایگزین شده است. هر دو صفحه نمایش لمسی و نمایشگر دیجیتالی راننده در قسمت پایینی خمیده به نظر می رسند، که نشان می دهد صنعت خودرو آماده استفاده از فناوری صفحه نمایش انعطاف پذیر است.

Toyotabzcompactsuv7 کابین تویوتا bZ کانسپت

در حالی که نسل دوم C-HR به زودی وارد بازار می شود، تویوتا نمی گوید که چه زمانی قصد دارد این کراس اوور الکتریکی را معرفی کند.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×