جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فولکس واگن  T-Rrocکابریولت ادیشن خاکستری
فولکس واگن  T-Rrocکابریولت ادیشن خاکستری

فولکس واگن  T-Rrocکابریولت ادیشن خاکستری

۱۴۰۱-۰۹-۲۴ زمان مطالعه: 2 دقیقه

از این خودرو 999 نسخه تولید خواهد شد و تحویل آن در فوریه 2023 در آلمان آغاز می شود.

مجله ماشین – فولکس واگن T-Roc یک کراس اوور کامپکت نسبتا جدید از این خودروساز آلمانی است. این خودرو در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و نسخه کانورتیبل آن به طرز تکان دهنده ای دو سال بعد وارد بازار شد. این مدل مشابه به T-Rrocکابریولت ادیشن خاکستری است که تغییرات بصری و برخی ارتقاهای دیگر را دریافت می کند.

فولکس واگن تولید این مدل را تنها به ۹۹۹ دستگاه محدود خواهد کرد. در نمای بیرونی، مشاهده می‌کنیم رنگ T-Roc خاکستری مات Iridium است. فولکس‌واگن از رنگ مشکی متضاد روی روکش‌های آینه و اسپویلر به لطف بسته طراحی Black Style استفاده می‌کند. فولکس‌واگن رنگ مشکی را به دستگیره‌های در، حروف T-Roc و نوارهای تزئینی نیز استفاده می‌کند، در حالی که چرخ‌های ۱۸ اینچی Grange Hill با رنگ مشکی در هر چهار گوشه قرار دارند.

فولکس واگن  T-Rrocکابریولت ادیشن خاکستری

در داخل، کراس اوور ناوبری و مجموعه ای از ویژگی های کمک ماشین مانند سیستم کمک راننده را دریافت می کند. سایر فناوری‌ها شامل چراغ‌های جلوی ماتریسی با کمک نور پویا، بسته زمستانی با فرمان گرم‌کن و دوربین وجود دارد. این خودروساز T-Rroc کابریولت را از تریم R-Line ساخته که از ویژگی ها و امکانات رفاهی پایه فراوانی بهره می‌برد.

فولکس‌واگن همچنین پکیج ادیشن پلاس که کیت بیشتری را ارئه می‌دهد، عرضه می‌کند. با افزودن آن پکیج به نسخه محدود خاکستری T-Roc، چرخ‌های ۱۸ اینچی مشکی با سوزوکا ۱۹ اینچی تعویض می‌شوند. این کراس اوور همچنین دارای ناوبری بهبودیافته، سیستم صوتی BeatsAudio و کنترل شاسی تطبیقی ​​است. T-Roc ویژه با موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر این خودروساز عرضه می شود که ۱۴۸ اسب بخار قدرت تولید می کند.

فولکس واگن  T-Rrocکابریولت ادیشن خاکستری در آلمان ۴۶۴۷۰ یورو (۴۹۶۳۶ دلار به نرخ ارز امروزی) قیمت دارد. مدل با بسته ادیشن پلاس ۵۱۶۰۰ یورو (۵۵۱۱۹ دلار) است. اکنون برای سفارش در دسترس است و فولکس واگن انتظار دارد تحویل آن در ماه فوریه در کشور آغاز شود. فولکس‌واگن از زمان معرفی بیش از یک میلیون دستگاه T-Roc فروخته است، اما این شرکت این کراس اوور را در ایالات متحده عرضه نمی‌کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×