سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رادیکال SR3 XXR با موتور جدید ۱.۵ لیتری ۲۳۲ اسب بخاری رونمایی شد
رادیکال SR3 XXR

رادیکال SR3 XXR با موتور جدید ۱.۵ لیتری ۲۳۲ اسب بخاری رونمایی شد

۱۴۰۱-۰۹-۳۰

با بیش از 1500 دستگاه فروخته شده تا به امروز، احتمالاً می توان گفت SR3 یکی از موفق ترین محصولات رادیکال موتور اسپورت در تاریخ است و تحویل آن در بهار 2023 آغاز خواهد شد.

مجله ماشین – این خودروی مسابقه‌ای به سبک نمونه، اکثریت شبکه‌ها را در ۱۲ مسابقات قهرمانی جام رادیکال مختلف در سراسر جهان تشکیل می‌دهد و برای فصل ۲۰۲۳، این شرکت یک شگفتی جدید به خط تولید اضافه کرده است. SR3 XXR یک نسخه پیشرفته تر و سخت افزاری از خودروی موجود است که اکنون برای سفارش در دسترس است.

ویژگی‌های رادیکال SR3 XXR

ویژگی برجسته این تریم جدید برای ماشین مسابقه، موتور ۱.۵ لیتری جدید است که توان خروجی آن ۲۳۲ اسب بخار قدرت است. رادیکال SR3 XXR می تواند با سوخت زیستی کار کند، که SR3 XXR را به اولین مدل رادیکال تبدیل می کند که می تواند با سوخت زیستی کار کند.

رادیکال SR3 XXR

سایر ویژگی های استاندارد جدید که قبلاً در دسترس نبوده یا به صورت اختیاری در SR3 در دسترس نبوده اند، شامل یک محدود کننده پیت جدید است که سرعت خودرو را در محدوده سرعت پیت در یک محیط مسابقه نگه می دارد. همچنین باله کوسه ای وسط الهام گرفته شده از LMP جدید است که رادیکال می گوید که برای آن پیشرفت های آیرودینامیکی را برای پایداری ورودی و گوشه وسط ارائه می دهد. لیست تجهیزات اضافی اختیاری شامل یک تقسیم کننده فیبر کربن و یک دیفیوزر فیبر کربنی در عقب است.

رادیکال SR3 XXR

ارتقای مهم دیگر نسبت به SR3 استاندارد در قالب یک سیستم ترمز جدید است. این با همکاری AP Racing توسعه یافته است و به لطف کاهش توده های فنر نشده و بهبود احساس پدال، عملکرد بهتری را ارائه می دهد.
تکمیل کننده بهبودهای سخت افزاری، مجموعه ای از تغییرات پیشرانه است، از جمله سیستم روغن کاری بازطراحی شده، کالیبراسیون جدید موتور و گیربکس، سنسورهای ترکیب سوخت که امکان استفاده از سوخت های زیستی را فراهم می کند و موارد دیگر.
هدف اصلی این شرکت علاوه بر بهبود عملکرد دوام بهتر در بارهای سنگین است.

SR3 XXR جدید اکنون از طریق شبکه جهانی خرده فروشی رادیکال با نمایندگی ها در ۲۱ کشور در سراسر جهان قابل سفارش است. این خودروی مسابقه‌ای در فوریه سال آینده تولید خواهد شد و انتظار می‌رود اولین تحویل در اواخر همان ماه آغاز شود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×