سه شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تیزر تویوتا گرند هایلندر از سه ردیفه شدن آن خبر می‌دهد
2024 Toyota Grand Highlander

تیزر تویوتا گرند هایلندر از سه ردیفه شدن آن خبر می‌دهد

۱۴۰۱-۱۱-۱۳

کمتر از یک هفته تا دیدن تویوتا گرند هایلندر 2023 فاصله داریم. این برند تیزر جدیدی از این زیبایی منتشر کرده است که در تاریخ 8 فوریه رونمایی می شود که نگاهی اجمالی به کابین خودرو به ما می دهد.

به گزارش مجله ماشین، تویوتا بیان می کند که محصولش به ویژه برای خانواده ها عالی است.

همانطور که همه ما می دانیم، هایلندر در حال حاضر به عنوان یک SUV سه ردیفه به زندگی خود ادامه می دهد.

با قضاوت از فاصله ۷۱.۱۲ سانتی متری زانو در عقب، می توان گفت که طول اضافی گرند هایلندر به احتمال زیاد به افزایش عرض در اینجا کمک می کند.

تویوتا قصد دارد یکی از گزینه‌های قوای محرکه کراون را در اختیار این خودرو قرار دهد. این مجموعه شامل یک موتور ۲.۴ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با کمک الکتریکی است که در مجموع ۳۴۴ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. با همراهی یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک، نیرو به سیستم چهار چرخ متحرک منتقل می شود.

یادآور می‌شویم که هایلندر در حال حاضر با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۶۸ اسب بخار و گشتاور ۴۱۹ نیوتن متر به فروش می‌رسد. آپشن ها شامل یک هیبریدی ۲.۵ لیتری چهار سیلندر دو موتوره با قدرت کل ۲۴۶ اسب بخار است.

یک یادداشت کوچک: در حال حاضر مشخص نیست که آیا گرند هایلندر هر یک از این پیشرانه ها را دریافت خواهد کرد یا خیر.

همانطور که به پایان اخبار خود می رسیم، یادآوری می کنیم که پیشنهاد شده است که گرند هایلندر نسخه ای لکسوس به نام TX داشته باشد. این خودروساز قبلاً علائم تجاری TX550H+، TX500H و TX350 را ثبت کرده است، و به این دلیل که ممکن است بیش از یک پیشرانه وجود داشته باشد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×