شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تویوتا کرولا کامرسیال ۲۰۲۳
تویوتا کرولا کامرسیال 2023

تویوتا کرولا کامرسیال ۲۰۲۳

۱۴۰۱-۱۱-۳۰

تویوتا کرولا کامرسیال 2023 به طور قابل توجهی عملکردش بهبود یافته است.

به گزارش مجله ماشین، تویوتا کرولا به عنوان یکی از محبوب ترین خودروهای خط تولید خودروسازان شناخته می شود.

تویوتا این وسیله نقلیه را که می توانید در عکس‌ها مشاهده کنید، بر اساس کرولا تورینگ اسپرت با برداشتن صندلی های عقب ساخته است. تویوتا این خودرو را با تجهیز آن به نسل پنجم پیشرانه هیبریدی و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته معرفی کرد.

این مدل با پیشرانه هیبریدی ۱.۸ لیتری خود، قادر خواهد بود که ۱۴۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

این پیشرانه در مدل هاچ بک کرولا و استیشن نیز موجود است. همراه با پیشرانه جدید، می تواند شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۹.۴ ثانیه داشته باشد که به معنای بهبود ۱.۷ ثانیه است. تویوتا وزن پیشرانه را به شدت کاهش داده و در عین حال باعث افزایش توان و کارایی خودرو شده است.

تویوتا کرولا تجاری ۲۰۲۳ با یک واحد کنترل برق جدید همراه با یک فناوری خنک کننده دو طرفه جدید است که به کاهش تلفات الکتریکی در سیستم کمک می کند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، تویوتا حتی با کاهش سایز و وزن باتری، ضمن افزایش خروجی خودرو، توانسته باتری را بهبود بخشد. به طوری که ۱۴ درصد افزایش قدرت حاصل شد در حالی که ۱۴ درصد سبک تر بود.

این خودرو از دوربین جلوی جدید با میدان دید وسیع تری بهره می برد.

تویوتا کرولا کامرسیال را در کارخانه برناستون خود در انگلستان تولید خواهد کرد. این برند موتور ۱.۸ لیتری را در کارخانه Deeside خود در شمال ولز تولید می کند. قیمت فروش کرولا تجاری  ۲۹۴۱۳ دلار تعیین شده است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×