پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تولید آئودی TT تا پایان سال ۲۰۲۳ متوقف می شود
TT Final Edition

تولید آئودی TT تا پایان سال ۲۰۲۳ متوقف می شود

۱۴۰۱-۱۲-۰۱

کاهش اخیر تقاضا برای مدل های کوپه باعث شده تا تولید این خودرو به پایان برسد و طبق بیانیه، نسخه نهایی این خودرو در بریتانیا عرضه شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروساز آلمانی برای اولین بار آئودی TT را در سال ۱۹۹۵ در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی کرد. سپس در سال ۱۹۹۸ تولید این خودرو آغاز شد. با این حال، کاهش اخیر تقاضا برای مدل های کوپه باعث شده تا تولید این خودرو به پایان برسد و طبق بیانیه، نسخه نهایی این خودرو در بریتانیا عرضه شد.

TT Final Edition

با این نسخه که TT Final Edition نام دارد، تولید خودرو به پایان می رسد. وقتی به طور کلی به خودرو نگاه می کنیم، می بینیم که قطعات سیاه زیادی وجود دارد. ما می توانیم رنگ مشکی را در همه جا از آینه های خودرو گرفته تا اگزوزها ببینیم. کالیپرهای ترمز قرمز و چرخ های مشکی بسیار شیک به نظر می رسند.

سازنده آلمانی آئودی، کوپه و رودستر را در رنگ‌های قرمز تانگو، سفید یخچالی و کرونوس خاکستری متالیک عرضه خواهد کرد. وقتی وارد فضای داخلی می شویم، جزئیات سیاه و قرمز از ما استقبال می کنند. با جزییات آلکانترا و پکیج چرمی، فضای داخلی خودرو به اندازه نمای بیرونی آن جلب توجه می کند.

TT Final Edition

نسخه نهایی TT با قیمت ۴۱۹۱۰ پوند در دسترس خواهد بود. برای TT S Final Edition Coupe باید ۵۴۶۸۵ پوند بپردازید در حالی که در سمت رودستر باید به ترتیب ۴۳۶۶۰ پوند و ۵۶۴۳۵ پوند برای نسخه های TT و TT S پرداخت کنید.

فروش این خودرو از ماه آینده آغاز خواهد شد و اولین تحویل در آوریل انجام خواهد شد. بریتانیا پرفروش ترین بازار TT در سال ۲۰۲۲ بود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×