جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مگان RS نهایی، خاص‌ترین مدل اسپرت این رنو
مگان RS نهایی

مگان RS نهایی، خاص‌ترین مدل اسپرت این رنو

۱۴۰۱-۱۲-۰۱

رنو مگان RS نهایی جدیدترین محصول رنو اسپرت خواهد بود. مدل های پرفورمنس این برند فرانسوی اکنون با نام تجاری آلپاین به فروش خواهند رسید.

به گزارش مجله ماشین، تولید رنو مگان RS نهایی که در بسیاری از پیست ها مانند سوزوکا و هوکنهایم، به ویژه پیست نوربرگ رینگ نوردشلایف، سخت ترین و طولانی ترین پیست مسابقه ای جهان، رکورددار است، امسال به پایان می رسد.

این خودرو که قرار است در سال ۱۹۷۶ تولید شود، دارای یک واحد توربو شارژ است که می تواند ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این واحد ۴ سیلندر به همراه سیستم گیربکس اتوماتیک EDC در ۵.۷ ثانیه با لاستیک های Potenza S007 زیر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به نقطه توقف می رسد.

ما می دانیم که ماشین های هاتچ به طور کلی قادر به انجام کارهای زیادی با قدرت کم هستند. با فرض اینکه قدرت ۳۰۰ اسب بخار اصلا وجود ندارد، رنو مگان RS نهایی عنوان قدرتمندترین خودروی تولید شده توسط رنو اسپورت با مجوز حرکت در جاده ها را دارد.

مشبک های تهویه روی سپر جلو و سه چراغ روی جلوپنجره در واقع به عنوان لوگوی دپارتمان RS رنو طراحی شده اند. سپر تهاجمی جلو با سایر عناصر خودرو هماهنگ است و DNA اسپرت برند فرانسوی را در تمام جزئیات آشکار می کند.

قبل از اینکه آخرین مگان RS با دنیای خودرو خداحافظی کند، موفق شد به عنوان یک مدل خاص، نشان خود را در تاریخ بگذارد که بازتابی موفق از رنو اسپرت با رکوردهایی که یکی پس از دیگری ثبت می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×