پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » کسب و کار » برند AIDLUBE رونمایی شد
آیین رونمایی از برند AIDLUBE

برند AIDLUBE رونمایی شد

۱۴۰۱-۱۲-۰۲

آیین رونمایی از برند AIDLUBE بعد از ظهر شنبه 8 بهمن 1401 با حضور آقایان مهندس علی جودکی، مدیرکل صمت استان مرکزی،محمدرضا آل سارا رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک و روغن و دکتر بشیر زاده عضو تجاری برند AIDLUBE در سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم مهندس عبدالرضا یزدی رئیس هیئت مدیره برند AIDLUBE توضیحاتی را درمورد فعالیت ها و اهداف این برند بدین شرح ابراز داشت:

مجتمع تولیدی تحقیقاتی « فرا روانسازگسترآسیا »، بعد از ۳۰ سال تجربه موفق همکاری با تولید کنندگان معتبراروپایی وآلمانی، بنا به پیشنهاد شرکای تجاری خویش درآلمان در سال ۱۳۹۶ تصمیم به احداث کارخانه ای مدرن و مجهز در ایران گرفت و این کارخانه سال ۱۴۰۰ با برند AIDLUBE به بهره برداری رسید. طراحی این مجموعه و اکثر تجهیزات وماشین آلات این مجتمع از شرکت های معتبر آلمانی تهیه شده وآزمایشگاه مجتمع یکی ازمجهزترین آزمایشگاه هایی است که به لحاظ تجهیزات چه در ایران و چه درمنطقه ازبالاترین تکنولوژی ماشین آلات و تجهیزات تست روغن بهره مند است.

با توجه به اینکه طیف وسیعی از مواد اولیه مورد استفاده در این شرکت وارداتی بوده شرکت تصمیم می گیرد که در سال ۲۰۱۹ نسبت به احداث یک مجموعه بزرگ در کشورآلمان جهت تامین مواد اولیه تولید خویش اقدامکند و شرکت AIDLUBE در آلمان تائسیس می شود.

AIDLUBE brand unveiling ritual 20

وظیفه این شرکت خرید وتامین روغن های پایه و افزودنی ها از کمپانی های معتبر از جمله شرکت شورون، افتون، لوبریزول، لانکسس و شرکت های دیگر است. وظیفه دیگر که شرکت AIDLUBE در آلمان برعهده دارد، فروش محصولات صادراتی است که دراین مجتمع تولیدی و تحقیقاتی قرار است تولید شود.

طیف محصولات تولیدی این مجتمع به دو بخش روانسازهای خودرویی و صنعتی تقسیم می شود که روانسازهای خودرویی شامل روغن موتور، روغن دنده اتوماتیک و معمولی وسایر روانسازها با بالاترین تکنولوژی روز دنیا شامل استانداردهای ACEA , API بوده و در بخش روانسازهای صنعتی هم طیف وسیعی ازروانسازهای تخصصی، دراین مجتمع با استانداردهای جهانی تولید می‌شود که تامین بخش اعظمی ازصنایع ایران که لزوما نیازمند استفاده از تکنولوژی های روز دربخش روانسازها هستند را تامین می کند وکشور را از واردات بخشی از این روانسازها بی نیاز کرده است.

مجتمع « فرا روانساز گستر آسیا »، به سامانه کنترل و پایش کاملا هوشمند، مجهز بوده که از ابتدا انتخاب مواد اولیه داخل مخازن و مواد افزودنی روغن تا فرآیند بلندینگ (میکس کردن) و ورود آنها به مخازن محصول نهایی آماده شده، برای فرآیند بسته بندی توسط سیستم کاملا هوشمند پایش شود تا ازهرگونه ایراد و اشکال درفرمولاسیون و درنهایت رسیدن برای تایید محصول نهایی به لحاظ کنترل کیفیت تضمین وجود داشته باشد که کل فرایند به صورت کامل کنترل شده است.

آیین رونمایی از برند AIDLUBE

مجتمع تولیدی تحقیقاتی « فرا روانساز گستر آسیا »، به سیستم پالت چین روباتیک مجهز بوده که ظرفیت فرایندی آنرا در بحث بسته بندی به چند برابر افزایش داده است. به لحاظ ظرفیت ذخیره سازی مواد اولیه این مجموعه حدود ۷۰۰ فضای ذخیره سازی پالت و قفسه بندی های مجموعه وجود دارد. حدود ۱۴۰۰ متر مکعب در ۲۰ مخزن با ابعاد مختلف ظرفیتنگهداری روغن پایه، مواد افزودنی و محصولات وجود دارد.

آیین رونمایی از برند AIDLUBE

۶ مخزن با ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب تولید در روز در یک شیفت کاری امکان پذیر است. سیستم پرکنی و بسته بندی مجموعه از مخزن ۲۰ لیتری تا ۱۰۰۰ لیتری تشکیل می شود که در شیفت ۸ ساعته خودش ظرفیت ماهانه حدود ۸۰۰ تن بسته بندی را دارد.

در بحث پرکنی و بسته بندی مظروف کوچک که شامل قوطی های ۱ تا ۲۰ لیتری می شود در یک شیفت ۸ساعته کاری به طور میانگین حدود ۶۰۰ تن که در چهار خط تولید انجام می شود ظرفیت دارد.

آیین رونمایی از برند AIDLUBE

محصولات خودرویی برند AIDLUBE در بحث روغن موتور ( خودروی سبک و خودروی سنگین ) بیش از ۱۰۰ استاندارد OEM را پوشش می دهد. دربحث روغن های دنده ( دستی و اتوماتیک ) طیف کاملی از روغن ها دراین بخش توسط برند AIDLUBE با بهره مندی از استانداردهای ACEA , API تولید می شود.

زمانی که در ابتدای صبح سرد زمستانی استارت می زنیم خودرو در ۱ دقیقه اول ممکن است که به طور معمول صحیح کار نکند. دلیل اصلی این موضوع رفتار روغن در دماهای خیلی پایین است. برای این موضوع یک دستگاه شبیه ساز طراحی شده و تست های آزمایشگاهی برروی آن انجام می شود.

آیین رونمایی از برند AIDLUBE

زمانی که ویسکوزیته روغن در دماهای خیلی پایین در شرایط سیالتی خودش محدود می شود پمپ ها نمی توانند مقدار مشخص روغن را در لحظه پمپاژ کنند باید این اطمینان خاصل شود که در لحظه استارت سیستم روانکاری در مجموعه موتوردر لحظه استارت کاملا به وظایف خود عمل می کند.

زمانی که احتراق در داخل موتور انجام می شود و سوخت در داخل مجموعه موتور ایجاد یک فضای اسیدی می کند، استفاده از افزودنی هایی که فضای موتور را نگه دارند در شرایط بازی یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب یک محصول روغن موتور است. درمجموعه AIDLUBE باا ستفاده از به روزترین تجهیزات، تماما ین فعالیت ها به طور دقیق مورد ارزیابی قرار می گیرد تا به استاندارد مورد نظر برسند.برند AIDLUBE با توجه به اینکه عضو انجمن سازندگان روغن موتور اروپا می باشد ملزم به استفاده از درج استاندارد ACEA محصول بوده، همچنین این برند اولین مجموعه تولید روغن توربین است که آخرین استانداردهای زیمنس را پوشش می دهد.

آیین رونمایی از برند AIDLUBE

این برند به طور سالیانه نمونه محصولاتش را به لابراتوارهای موسسه مربوط در بلژیک ارسال می کند و در نهایت آنها محصول را به آزمایشگاه مرجع خودشان در ایالات متحده ارسال می کنند تا بررسی شود. تمامی پارامترهای مورد نیاز بعد از انجام تمام سنجش ها، مورد تایید استانداردهای جهانی این موسسه قرار گرفته است و محصول برای سال ۲۰۲۳استانداردهای لازم را داراست.

وجود مشتریان وفادار، ارزشمندترین سرمایه یک کسب وکار است. شرکت در طول فعالیت خود با ارائه محصولات کیفی موفق شده ارتباط فوق العاده ای با مشتریان خود برقرار کرده و با برگزاری همایش های آموزشی وحضور فعال در شبکه های اجتماعی و پشتیبانی فنی و اطلاعاتی روغن موتور بصورت آنلاین، درجهت دریافت صدای مشتریان و انتقادات وپیشنهادات آنها گام های مؤثری برداشته است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×