جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید
پورشه 911 اسپیدستر جدید

پورشه ۹۱۱ اسپیدستر جدید

۱۴۰۱-۱۲-۰۹

اسپیدستر انحصاری برای نسل 992، 75 سالگی پورشه را جشن می گیرد.

به گزارش مجله ماشین، اصطلاح اسپیدستر در واقع از آمریکا سرچشمه گرفته است. در عصر کالسکه های اسبی، وسایل نقلیه با طراحی بسیار بازتر و سبک تر به نام “Speedster” متصل می شدند.

دقیقاً مشخص نیست که این اصطلاح از چه زمانی و چگونه وارد دنیای خودرو شده است. با این حال، ما در حال حاضر از این نوع بدنه برای وسایل نقلیه ای استفاده می کنیم که سبک، سریع و لذت بخش هستند.

وقتی این سه مفهوم را کنار هم قرار می دهید، یکی از اولین برندهایی که به ذهن خطور می کند پورشه است. به نظر می رسد این سازنده آلمانی که مدت هاست اسپیدسترهای خود را تولید می کند، سورپرایز ویژه ای را برای نسل ۹۹۲ ۹۱۱ برای ما تدارک می بیند. ظاهراً اسپیدستر جدید پورشه در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی خواهد شد.

پورشه 911 اسپیدستر جدید

ما معتقدیم که این مدل یک مدل سریع با سقف پارچه ای مانند سایر برادران خود خواهد بود. بنابراین اسپیدستر جدید احتمالا از موتور GT3 استفاده خواهد کرد که یکی از قدرتمندترین موتورهای این خانواده است. به منظور کاهش وزن، می توان گفت که بسیاری از تجهیزات راحت گرا را می توان حذف کرد.

پورشه از دهه ۱۹۵۰ مدل های اسپیدستر تولید می کند. این مدل که در سال ۱۹۸۹ یک بار دیگر به عنوان یک نسخه خاص وارد زندگی ما شد، از آن زمان تنها برای جشن گرفتن لحظات خاص این سازنده آلمانی تولید شده است. اگر این ادعا درست باشد، این بار جواهرات اسپیدستر هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس پورشه را جشن خواهند گرفت.

نمایشگاه خودرو لس آنجلس از ۱۷ تا ۲۶ نوامبر درهای خود را باز می کند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×