پنجشنبه , ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری هوندا در برقی سازی محصولاتش
هوندا

سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری هوندا در برقی سازی محصولاتش

۱۴۰۱-۱۲-۱۴

هوندا می خواهد در ده سال آینده فروش خودروهای هیبریدی و الکتریکی خود را تا 40 درصد افزایش دهد. به همین دلیل او اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 حداقل 40 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند.

به گزاش مجله ماشین، شبکه شارژ سریع مخصوص هوندا در حال توسعه است. هوندا در کنار رقبایی مانند فولکس‌واگن و جنرال موتورز سرعت کمتری برای حرکت به سمت الکتریکی‌سازی داشته است، اما اکنون با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد دلاری، اوضاع می‌تواند تغییر کند.

توشیهیرو میبه مدیرعامل هوندا، ، معتقد است که موتورهای احتراق داخلی با وجود تعهد این برند به برقی‌سازی، پس از سال ۲۰۴۰ همچنان می‌توانند وجود داشته باشند.

مدیرعامل هوندا ۳۰ سال است که موتورهای احتراق داخلی را توسعه می دهد و بنابراین شخصاً از عصر خودروهای برقی بیزار است، اما اضافه می کند که هنوز باید احساسات شخصی خود را از کارش جدا کند.

این خودروساز ژاپنی می خواهد در ده سال فروش خودروهای برقی و هیبریدی خود را تا ۴۰ درصد افزایش دهد و تنها تولید خودرو کافی نیست. هوندا می خواهد مانند تسلا یک شبکه سوپرشارژر داشته باشد و این یکی از برنامه های سرمایه گذاری آن است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×