پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فراری روما اسپایدر معرفی شد
فراری روما اسپایدر

فراری روما اسپایدر معرفی شد

۱۴۰۱-۱۲-۲۷

فراری روما اسپایدر معرفی شد. آخرین عضو خانواده مدل فراری یک اسپایدر است.

به گزارش مجله ماشین، فراری روما اسپایدر سرانجام معرفی شد و به خانواده مدل های خودروساز مارانلو اضافه شد. سقف پارچه ای که در ۱۳.۵ ثانیه باز می شود، می تواند تا سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت باز شود. در سرعت های بالای ۶۰ کیلومتر در ساعت، اگر سقف شما بسته است، برای باز کردن آن باید از این سرعت پایین تر بروید.

فراری روما اسپایدر

سقف پارچه ای را می توان با توجه به خواست مالک طراحی کرد. فراری از پارچه های مخصوص این سقف استفاده کرده و به شما امکان می دهد از بین رنگ درزها انتخاب کنید. علاوه بر این در پشت صندلی ها بادگیر تعبیه شده تا باد بسیار کمتر به محل نشیمن برسد.

دقیقاً مانند نسخه کوپه، روما اسپایدر دارای یک واحد ۳.۹ لیتری توربو V8 است. این دستگاه می تواند ۶۱۲ اسب بخار قدرت و ۷۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. ۸ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تنها گزینه است، اما اشکالی ندارد! ما فکر نمی کنیم کسی فراری روما را با گیربکس دستی بخرد.

فراری روما اسپایدر

فراری روما اسپایدر می تواند در ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. به اندازه کافی چشمگیر نیست؟ سپس باید بگوییم که شتاب ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو در ۹.۷ ثانیه است. نسخه غیر اسپایدر فراری رم نیز می تواند در ۳.۴ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد، اما وقتی صحبت از ۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می شود، نسخه کوپه می تواند در ۹.۳ ثانیه به این سرعت برسد، در حالی که نسخه اسپایدر به ۹.۷ ثانیه می رسد. . حداکثر سرعت این دو خودرو ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت تعیین شده است.

در این میان توجه داشته باشیم که وزن مدل اسپایدر ۸۴ کیلوگرم بیشتر است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00
بنر انتهای مطلب فلش آرشیو مجله ماشین

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×