شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » موزه پتروناس افتتاح شد
موزه پتروناس

موزه پتروناس افتتاح شد

۱۴۰۲-۰۱-۰۶

این موزه میراث عظیم پتروناس و تلاش چندین ساله این شرکت برای ترویج نوآوری از زمان تأسیس آن در سال 1912 را به نمایش می گذارد.

به گزارش مجله ماشین، این موزه یک جدول زمانی از روزهای اولیه نوآوری پتروناس تا کارهای مدرن را در بر می گیرد که به آینده می نگرند.

در این موزه، بازدیدکنندگان می‌توانند در مورد تاریخچه پتروناس ، از مسیرهای مسابقه گرفته تا جاده‌ها، بازدید کنند و در عین حال به تعهد این شرکت به ورزش بپردازند.

مسیر نمایشگاه، درک عمیق پتروناس از موتورها را برجسته می کند و به روزهای اولیه این شرکت در بخش تولید و OEM اشاره دارد، در حالی که توانایی آن در طراحی روان سازهای سفارشی ساخته شده را برجسته می کند که می تواند بیشترین نیازهای صنعت را برآورده کند و پتروناس را از آن متمایز کند.

موزه پتروناس

موزه پتروناس همچنین سفر پایدار پتروناس را به نمایش می‌گذارد که سال‌ها پیش زمانی که این شرکت هنوز Fiat Lubrificanti نام داشت آغاز شد. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند روند ضربه صفر (ZIT) را که در سال ۱۹۹۲ راه‌اندازی شد، بررسی کنند، که پیشگام کاهش انتشارات مضر قبل از اینکه بسیاری از صنایع هنوز شروع به بررسی عواقب تأثیر منفی آنها بر محیط‌زیست کنند، بود.

موزه برجسته میراث پتروناس به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در تاریخ صنعت سفر کنند. با راه اندازی PLI Heritage Highlights، پتروناس ارزش هایی را آشکار می کند که بخشی جدایی ناپذیر از گذشته و آینده هستند، و پایه و اساس آن بر اساس آن ساخته شده است، در حالی که دائما در حال تکامل است و به آینده نگاه می کند، و همچنان به ارائه فناوری های پیشرفته ادامه می دهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×