جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تصاویر جاسوسی بنتلی کانتیننتال GTC منتشر شد
بنتلی کانتیننتال GTC

تصاویر جاسوسی بنتلی کانتیننتال GTC منتشر شد

۱۴۰۲-۰۲-۱۱

تصاویر جاسوسی بنتلی کانتیننتال GTC، نسخه کانورتیبل این وسیله نقلیه منتشر شد. خودروساز بریتانیایی بنتلی مدت زیادی است که روی فیس لیفت کانتیننتال GTC کار می کند.

به گزارش مجله ماشین، وقتی به طور کلی به خودرو نگاه می کنیم، می توانیم بگوییم که اکنون جزئیات مشخص است. در قسمت جلو، چراغ های جلو بیضی شکل و چراغ های LED در روز را مشاهده می‌کنیم و سپر تا چراغ‌های جلو کشیده شده و جلوپنجره برجسته‌تر و کوچک‌تری توجه ما را به خود جلب می‌کند. زبان طراحی مدل باکالار در طراحی خودرو مشهود است و به مدل های قدیمی بنتلی اشاره شده است.

وقتی به عقب می رویم به دلیل یخ و برف نمی توانیم جزئیات را به وضوح ببینیم. اما بر اساس عکس های قبلی شاهد تغییراتی در گروه استاپ نیز هستیم. همچنین می بینیم که در اینجا از اسپویلر در نسخه کوپه استفاده نشده است.

اگر به سمت فنی برویم، دیگر انتظار نداریم که واحد W12 ظاهر شود. به احتمال زیاد، انتظار می رود که واحدهای V6 و V8 فیس لیفت شده با تنظیمات هیبریدی قابل شارژ عرضه شوند. ما هنوز نمی دانیم که آیا مدل های بنتلی کانتیننتال GT و GTC یک واحد تمام الکتریکی خواهند داشت یا خیر اما بنتلی در اظهارات خود اعلام کرد که نسخه های EV دو برابر نسخه W12 کارآمد خواهند بود.

بنتلی کانتیننتال GTC

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×