شنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پورشه ۷۱۸ اسپایدرRS مدل ۲۰۲۳ معرفی شد / تلفیقی از ظرافت و تجمل
پورشه 718 اسپایدرRS مدل 2023

پورشه ۷۱۸ اسپایدرRS مدل ۲۰۲۳ معرفی شد / تلفیقی از ظرافت و تجمل

۱۴۰۲-۰۲-۲۰

پورشه 718 اسپایدرRS  مدل 2023  که مدت ها پورشه روی آن کار کرد، بالاخره به صورت رسمی معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، پورشه ۷۱۸ اسپایدرRS  مدل ۲۰۲۳ ویژگی های زیادی دارد که باید به آنها اشاره کرد، اما ما می خواهیم از سبکی او شروع کنیم. این خودرو که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، ۱۶.۵ کیلوگرم سبک تر از ۷۱۸ باکستر است.

لازم به ذکر است که وزن کل پورشه ۷۱۸ اسپایدرRS  مدل ۲۰۲۳ ، ۱۴۱۰ کیلوگرم است. به جز سقف، تقریبا شبیه برادر کوپه اش است. طول این خودرو که عنوان آخرین ۷۱۸ با موتور احتراق داخلی را به خود اختصاص داده است، در مجموع ۳۰ میلی متر کاهش یافته است.

پورشه 718 اسپایدرRS مدل 2023

پورشه به سرعت اعلام کرد که این وسیله نقلیه کپی کربنی از کیمن GT4 RS نیست. بزرگترین فرض پشت این بیانیه این است که ۷۱۸ اسپایدرRS  ​​به تنظیمات مختلفی برای فنرها و کمک فنرها مجهز شده است تا سواری راحت تری داشته باشد. همچنین می توان پورشه ۷۱۸ اسپایدرRS  مدل ۲۰۲۳ ​​ را با پکیج Weissach تهیه کرد.

پورشه 718 اسپایدرRS مدل 2023

جدیدترین محصول پورشه همان موتور ۴.۰ لیتری تنفس طبیعی ۹۱۱ GT3 را در قلب خود دارد. قدرت از طریق یک گیربکس هفت سرعته PDK به محور عقب منتقل می شود که در مجموع ۴۹۷ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. تنظیماتی که در مورد آن صحبت می‌کردیم به کیمن GT4 RS اجازه می‌دهد در ۳.۴ ثانیه از ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد.

پورشه ۷۱۸ اسپایدر RS با قیمتی بیش از ۱۵۰ هزار یورو قابل سفارش است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×