جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تجهیزات ایمنی ولوو EX30
ولوو EX30

تجهیزات ایمنی ولوو EX30

۱۴۰۲-۰۳-۰۲

مدل برقی پایه ولوو EX30 دی ماه در سراسر جهان رونمایی خواهد شد.

به گزارش مجله ماشین،  EX30 یک راه حل ایمنی برای کاهش خطر تصادفات مرگبار ارائه می دهد. هشدارهای بصری و شنیداری مخصوصی که در وسیله نقلیه تهیه شده است، هنگامی که می خواهید در را باز کنید، هنگامی که دوچرخه سوار یا کاربر دیگری در حال نزدیک شدن است، به شما هشدار می دهد.

این سیستم بخشی از تجهیزات ایمنی استاندارد خودروی برقی سطح پایه EX30 ولوو خواهد بود، به این معنی که به صورت استاندارد همراه با خودرو ارائه می شود، نه یک آپشن.

برخورد در با دوچرخه سواران تقریباً یک پنجم تصادفات را در برخی شهرها تشکیل می دهد. در واقع، به طور متوسط ​​سالانه ۶۰ نفر در کشورهایی مانند بریتانیا بر اثر باز شدن ناگهانی و بی احتیاطی درهای خودرو کشته یا زخمی می شوند.

همانطور که می دانید ولوو یک برند هلدینگ جیلی ژجیانگ است و این برند سوئدی دومین شرکتی خواهد بود که از این فناوری استفاده می کند. این فناوری در مدل Smart #1 نیز گنجانده شده است و این سیستم به عنوان تجهیزات استاندارد در مدل Smart #1 نیز ارائه خواهد شد.

هر دو مدل EX30 و اسمارت بر روی پلتفرمی به نام معماری تجربه پایدار ساخته شده‌اند و برخی مدل‌های دیگر بر روی آن پلتفرم در کنار خودروهای دیگری مانند Zeekr 001 و ۰۰۹ ساخته شده‌اند.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 1.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×