شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ویژگی‌های تویوتا یاریس جدید
تویوتا یاریس هیبرید 130

ویژگی‌های تویوتا یاریس جدید

۱۴۰۲-۰۳-۱۰

تویوتا در حال آماده شدن برای تجدید یاریس هیبریدی، یکی از موفق ترین مدل های تاریخ خود است.

به گزارش مجله ماشین، یاریس هیبریدی جدید با ویژگی‌های پیشرو در کلاس خود پس از به‌روزرسانی‌های عملکرد و امنیتی، قوی‌تر خواهد شد.

تویوتا با به روز رسانی واحد قدرت هیبریدی خود، تجربه رانندگی با عملکرد بالاتری را با یاریس هیبریدی جدید ارائه خواهد کرد. یاریس هیبریدی جدید که با بهره وری سوخت و نرخ آلایندگی کم متمایز است، می تواند با دو گزینه قدرت، جدید و همچنین نسخه فعلی «هیبرید ۱۱۵»عرضه شود.

«هیبرید ۱۳۰» ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور و ۱۳۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت. همچنین شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۹.۲ ثانیه است.

تویوتا یاریس هیبرید 130

تویوتا همچنین تجربه کاربری دیجیتالی جدیدی را در یاریس هیبریدی جدید معرفی خواهد کرد. بسته به گزینه های تجهیزات، نمایشگرهای دیجیتال ۷ یا ۱۲.۳ اینچی و همچنین صفحه نمایش چند رسانه ای ۹ یا ۱۰.۵ وجود خواهد داشت. نشانگرهای دیجیتال را می توان با تم های مختلف با توجه به ترجیح راننده تغییر داد.

علاوه بر این، یاریس هیبریدی جدید همچنان با تجهیزات فعال و غیرفعال خود، استانداردهای ایمنی بخش خود را رهبری خواهد کرد. در یاریس جدید، سیستم های تویوتا T-Mate توسعه یافته و کارایی بیشتری خواهند داشت. در یاریس هیبریدی جدید که به آخرین نسل «دستیارهای راننده حس ایمنی تویوتا» مجهز خواهد شد، افزایش قابل توجهی در تشخیص خطر تصادف با دوربین و رادار جدید حاصل شده است.

تویوتا یاریس هیبرید 130

یاریس هیبریدی جدید با «سیستم جلوگیری از تقاطع» و «سیستم جلوگیری از برخورد از جلو» که وسایل نقلیه، عابران پیاده، دوچرخه‌سواران و موتورسیکلت‌ها را شناسایی می‌کند و همچنین «دستیار رانندگی» که از تصادفات با سرعت کم جلوگیری می‌کند، ارائه می‌شود. در یاریس هیبریدی جدید، «دستیار خروج ایمن» به عنوان یک آپشن در دسترس خواهد بود که با شناسایی وسایل نقلیه و دوچرخه سواران از پشت به جلوگیری از تصادف با باز شدن درب کمک می کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×