جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » طرح پیش فروش کامیونت‌های ۶ تن و ۲/۹ تن کاما
کامیونت‌های 6 تن و 2/9 تن کاما

طرح پیش فروش کامیونت‌های ۶ تن و ۲/۹ تن کاما

۱۴۰۲-۰۴-۰۴

طرح پیش فروش کامیونت‌های 6 تن و 2/9 تن کاما با قیمت قطعی توسط شركت آريا ديزل از صبح روز دوشنبه 5 تیر 1402 شروع می‌شود.

به گزارش مجله ماشین، شرکت آریا دیزل طی بخشنامه‌ای از فروش نقدی – اعتباری کامیونت های ۶ تن بدون جا خواب و ۶تن با جا خواب و ۹.۲ تن کاما با قیمت قطعی خبر داد.

طرح پیش فروش کامیونت‌های 6 تن و 2/9 تن کاما با قیمت قطعی

در متن این بخشنامه آمده است:

۱- زمان شروع ثبت نام ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ تا زمان تکمیل ظرفیت می باشد.

۲- به محض تکمیل ظرفیت، طرح فروش متوقف خواهد شد..

۳- ثبت نام صرفاً از طریق سایت https://aryadiesel.iranecar.com و به صورت اینترنتی می باشد، همچنین ضروری است کلیه پرداختهای خریداران محترم لزوماً از حساب بانکی شخص خریدار و صرفاً به حساب شرکت آریا دیزل موتور واریز گردد و از واریز وجه به حساب اشخاص دیگر تحت عناوین نماینده یا واسطه ی آریا دیزل موتور یا امثالهم قویاً خودداری نمایید؛ در غیر اینصورت و عدم رعایت این موضوع توسط خریدار (متقاضی)، ثبت نام فاقد اعتبار بوده و مطابق ضوابط شرکت منفسخ )فسخ شده( تلقی و وجه پیش پرداخت به حساب واریز کننده عودت می گردد.

۴- هیچ گونه سود مشارکت و سود انصراف به این خودروها تعلق نخواهد گرفت.

۵- خودرو های طرح با بیمه شخص ثالث و پالک انتظامی تحویل خواهد شد.

۶- متقاضی می بایست حداکثر تا ۵ روز کاری نسبت به تکمیل مدارک و تشکیل پرونده در نمایندگی منتخب اقدام نماید. در صورت عدم تشکیل پرونده ظرف مدت معین، حق فسخ یک طرفه توسط فروشنده محفوظ می باشد و متقاضی، قبولی خود را نسبت به این موضوع و سلب و اسقاط هرگونه ادعایی را اعالم مینماید.

۷- جهت ثبت نام, هر شخص حقیقی ( با هر کد ملی مشخص) صرفاً می تواند برای یک دستگاه ثبت نام نماید.

۸- پیش پرداخت به صورت علی الحساب بوده و در زمان تحویل خودرو، ما به التفاوت بهای خودرو محاسبه و طی دعوتنامه به متقاضی اعالم میگردد و متقاضی صرفاً در مدت اعتبار دعوتنامه فرصت خواهد داشت تا نسبت به تکمیل ما به التفاوت بهای خودرو اقدام نماید؛ در صورت عدم تکمیل وجه در مدت زمان مقرر، قرارداد از سوی فروشنده به صورت یکطرفه قابل فسخ می باشد و متقاضی قبولی خود را نسبت به این موضوع و سلب و اسقاط هرگونه ادعایی را اعالم می نماید.

۹- چنانچه براساس قوانین و مقررات ابالغی دولتی تا قبل از تحویل نهایی خودرو، شرکت ملزم به تغییرات فنی در خودرو شود یا در طول فرآیند قانونی برای واردات ، تولید و تحویل خودرو (هزینه اخذ پالک، اسقاط، مالیات و عوارض و…)ملزم به پرداخت هزینه هایی شود که در قیمت تمام شده خودرو تاثیر داشته باشد، این هزینه ها طبق قوانین و مقررات مصوبه و صادره؛ به قیمت نهایی اضافه می گردد و خریدار می بایست قبل از تحویل ما به التفاوت را پرداخت نماید.

۱۰- کامیونت KAMA دارای ۳ سال یا ۲۰۰.۰۰۰ کیلومتر (هرکدام که زودتر فرا برسد)، گارانتی می باشد.

۱۱- ثبت نام کامیونت KAMA فاقد اتاق بار (صرفاً شاسی) می باشد. در صورت درخواست و اعالم مشتری، سفارش گذاری ساخت و نصب کاربری قابل انجام خواهد بود، که در این صورت مبلغ کاربری به صورت جداگانه از مشتری دریافت خواهد شد، زمان تحویل خودرو در این بخشنامه صرفاً مربوط به تحویل شاسی بوده و در صورت تمایل مشتری به سفارش گذاری کاربری، زمان ساخت کاربری به زمان تحویل خودرو اضافه می گردد. همچنین تحویل محصول به مشتری بدون کاربری امکانپذیر است،که در این صورت کلیه هزینه های شماره گذاری مرتبط با کاربری به عهده مشتری میباشد.

۱۲- پیش از صدور و انعقاد قرارداد نوع کاربری مورد نظر مشتری می بایست مشخص گردد.

۱۳- در صورت سفارش ساخت کاربری توسط خودروساز ، پس از تنظیم قرارداد امکان تغییر کاربری به هیچ عنوان میسر نمی باشد.

۱۴- کاربری نصب شده روی شاسی بایستی مورد تایید راهور ناجا و وزارت صمت باشد و بعد از تایید شرکت بازرسی فنی، قابل پالک شدن است.

۱۵- کلیه اسناد مالکیت، کاردکس، سند فروش، بیمه نامه و شماره گذاری کامیونت KAMA موضوع قرارداد صرفاً بنام متقاضی (خریدار) صادر خواهد شد و درخواست موافقت با صلح حقوق و انتقال به شخص یا اشخاص ثالث امکانپذیر نمی باشد.

۱۶- تحویل خودرو منوط بر تکمیل بهای خودرو در زمان اعتبار دعوتنامه می باشد.

۱۷- محل تحویل خودروها کارخانه شرکت آریا دیزل واقع در شهرک صنعتی اشتهارد میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت یا شبکه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×