پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ورزشی » گسلی و ساینز در مصاحبه باهم درگیر شدند !
کارلوس ساینز راننده تیم فراری

گسلی و ساینز در مصاحبه باهم درگیر شدند !

۱۴۰۲-۰۴-۲۰

پیر گسلی و کارلوس ساینز، دو تن از رانندگان ناامید از فرمول یک بریتانیا، در طول مصاحبه‌های پس از مسابقه با یکدیگر درگیر شدند.

به گزارش مجله ماشین، مسابقه برای گسلی به دلیل تصادف با خودروی لنس استرول از استون مارتین پیش از موعد به پایان رسید، اگرچه گسلی قبل از آن حادثه با ساینز درگیر شده بود.

در حالی که ساینز پس از عبور از او در لوفیلد، جای خود را به دست گرفت، گاسلی در مبارزه خود با ساینز فکر کرد که راننده فراری به او فضای کافی برای ورود به کپس را نداده و او را از راه دور کرد.

در حالی که ساینز با مطبوعات صحبت می کرد، گاسلی پشت سر او راه افتاد و او را لمس کرد و به راهش ادامه داد و گفت: کارلوس مرا اینطور فشار نده.

علاوه بر این، ساینز واکنش چندانی نشان نداد و با گفتن «بیچاره» آن را رد کرد.

ساینز امسال در سیلوراستون دهم شد در حالی که سال گذشته قهرمان شد و به روی سکو رفت.

در همین حال، ساینز در مصاحبه ای گفت که می توانست بدون خودروی ایمنی از هم تیمی‌اش لکلرک در پیست عبور کند.

ساینز گفت: من خیلی سریع با لاستیک های سخت می آمدم، اما ماشین ایمنی روی مسابقه من تاثیر منفی گذاشت. باید با لاستیک سخت در مقابل تایر سواران سخت و متوسط ​​اطرافم شروع کنم. من تا جایی که می توانستم دفاع کردم، اما در نهایت نشد.

وی افزود: اگر در حین خودروی ایمنی برای لاستیک نرم به پیت می‌رفتم، باید از ردیف ۱۰ شروع می‌کردم و باید از خودروهایی که روی همان لاستیک من بودند سبقت می‌گرفتم. اما پس از اینکه از ردیف ۱۰ مجدداً شروع کردم، اما نتوانستم سبقت بگیرم.

وی ادامه داد: اگر ماشین ایمنی نبود، احتمالاً می توانستم از چارلز لکلرک رد شوم چون خیلی تند می رفتم. ما باید عملکرد مسابقه ای خود را در جریان باد بهبود دهیم زیرا در اینجا در پیچ های ۳-۴ مشکلات زیادی داشتیم. من بیشتر از همه در پیچ های ۴ و ۷ مشکل داشتم. اما می دانیم که این نقطه ضعف ما است و باید این وضع را بهتر کرد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×