شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » فورد موستانگ دارک هورس تیونینگ شده
فورد موستانگ دارک هورس تیونینگ شده توسط هنسی

فورد موستانگ دارک هورس تیونینگ شده

۱۴۰۲-۰۴-۲۸

فورد موستانگ دارک هورس تیونینگ شده توسط هنسی با 850 اسب بخار قدرت معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، نسل چهارم موتور ۵.۰ لیتری Coyote به طور طبیعی ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۷ نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. هنسی تیونر معروف، یک سیستم سوپرشارژر برای ماشین جدید فورد اضافه کرد تا این مقادیر را افزایش دهد.

مشخصات فنی فورد موستانگ دارک هورس تیونینگ شده

این مدل پرچمدار که در پکیج «H850» عرضه می شود، اکنون می تواند ۸۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۸۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند که از طریق گیربکس شش سرعته ترمک دستی یا گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک فورد به چرخ های عقب منتقل می شود. سایر اصلاحات انجام شده توسط هنسی شامل انژکتورهای سوخت بزرگتر، سیستم ورودی هوا با جریان بالا، پمپ سوخت جدید و به روز رسانی نرم افزاری برای سیستم مدیریت موتور (ECU) است. در نتیجه، موستانگ دارک هورس حدود ۷۰ درصد قدرت بیشتری نسبت به مدل استاندارد دارد.

فورد موستانگ دارک هورس تیونینگ شده توسط هنسی

تجهیزات و قیمت فورد موستانگ دارک هورس تیونینگ شده

هنسی همچنین تغییراتی در ظاهر خودرو به وجود آورده است. جزئیاتی مانند اسپلیتر در سپر جلو و بال عقب که همگی از فیبر کربن ساخته شده اند. رینگ های آلیاژی و نشان های ویژه نیز در پکیج این تیونر گنجانده شده است.

هنوز قیمت این خودرو اعلام نشده است ولی قیمت فورد موستانگ دارک هورس ۲۰۲۴ (بدون احتساب آپشن ها) ۵۹۲۷۰ دلار تعیین شد. نسخه Premium Dark Horse با برچسب قیمت ۶۳۲۶۵ دلار عرضه می شود. هر دو نسخه به تعداد محدود فروخته خواهند شد، بنابراین قرار گرفتن در پشت فرمان خودرو می تواند دشوار باشد. Dark Horse فقط به صورت کوپه فروخته می شود.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×