یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » نسل سوم هوندا N-BOX معرفی شد
نسل سوم هوندا N-BOX

نسل سوم هوندا N-BOX معرفی شد

۱۴۰۲-۰۵-۱۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه 15

نسل سوم هوندا N-BOX با بیشترین حجم فضای داخلی در کلاس خود معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، خودروهای کلاس کی که بخش مهمی از صنعت خودروسازی در ژاپن است، اغلب به دلیل محدودیت‌های اندازه خاص، مربع شکل هستند و هدفشان به حداکثر رساندن فضای داخلی است. اما با وجود این محدودیت ها، برخی از تولیدکنندگان موفق به ایجاد خودروهای اسپرت و شیک کلاس کی می شوند. مدل هایی مانند هوندا بیت، هوندا S660، مزدا اتوزام AZ-1 و سوزوکی کاپوچینو نمایانگر چهره اسپرت و هیجان انگیز خودروهای کلاس کی هستند.

خودروهای Kei در سال ۲۰۰۲ سهم بزرگی داشتند و ۳۴.۱ درصد از بازار ژاپن را پوشش دادند و در مجموع ۱.۱۷ میلیون خودرو فروخته شدند. محبوب‌ترین مدل در این رده، N-Box با فروش ۲۰۲۲۰۰ دستگاهی در سال گذشته به موفقیت بزرگی دست یافت.

این سازنده ژاپنی روز گذشته از نسل سوم N-Box رونمایی کرد و اعلام کرد که از پاییز امسال تحویل در ژاپن را آغاز خواهد کرد. در حالی که N-Box برای مطابقت با محدودیت‌های خودروی kei طراحی شده است، اما ادعا می‌کند که جادارترین فضای داخلی را در کلاس خود دارد.

تمامی نسخه های N-Box با سیستم جلو یا تمام چرخ متحرک در دسترس خواهند بود و گزینه های موتور متفاوتی را ارائه می دهند. البته با توجه به محدودیت های کلاس خودروهای kei، توان خروجی موتورها از ۶۳ اسب بخار و حجم آن از ۶۶۰ سی سی بیشتر نخواهد شد.

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت نسل سوم N-Box در دسترس نیست. از نظر بصری، N-Box همچنان شکل مربعی خود را حفظ کرده است و می توان با بسته اختیاری “Fashion Style” کمی شیک تر شد. با عرضه نسل بعدی N-Box، هوندا امیدوار است موقعیت پیشرو خود را در کلاس خودروهای kei تثبیت کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×