شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » مرکز ایمنی خودرو آئودی افتتاح شد
مرکز ایمنی خودرو آئودی

مرکز ایمنی خودرو آئودی افتتاح شد

۱۴۰۲-۰۶-۲۸ زمان مطالعه: 1 دقیقه 8

مرکز ایمنی خودرو آئودی در پردیس فناوری این برند در اینگولشتات آلمان  با هدف انجام تست های تصادف پیشرفته، افتتاح شد.

به گزارش مجله ماشین، آئودی مرکز ایمنی خودرو خود را در پارک فناوری آئودی در اینگولشتات آلمان افتتاح کرد. این تسهیلات به شرکت اجازه می دهد تا قبل از عرضه یک مدل جدید، مجموعه ای از تست های تصادف را انجام دهد.

این تأسیسات که حدود ۱۰۷ میلیون دلار هزینه داشته و ساخت آن سه سال به طول انجامیده است، میزبان حدود ۱۰۰ کارمند است. آئودی این تاسیسات را با در نظر گرفتن آینده طراحی کرد و آن را قادر ساخت تا تست هایی فراتر از استانداردهای تصادف امروزی که باید در بازارهای مختلف رعایت کند، انجام دهد.

ویژگی‌های مرکز ایمنی خودرو آئودی

ساختمان جدید همچنین به آئودی اجازه می دهد تا تعداد و تنوع بیشتری از تست های تصادف را نسبت به تاسیسات قبلی انجام دهد. ساختمان جدید شامل یک منطقه تست تصادف بزرگ، یکپارچه و بدون پشتیبانی است که مجهز به پیشرفته ترین دوربین های پرسرعت و نورپردازی LED است.

منطقه تست شامل چندین خط تصادف متقاطع است، بنابراین آئودی می تواند برخورد ۹۰ درجه بین دو وسیله نقلیه انجام دهد. همچنین این امکان را برای برخورد وسایل نقلیه با کج کردن آنها به طرف مقابل در برابر موانع فراهم می کند.

آئودی از بیش از ۶۰ آدمک تصادف در تست‌های تصادف استفاده می‌کند که از اندازه یک کودک ۱۸ ماهه تا یک بزرگسال متغیر است. هر یک از این آدمک ها به ۱۵۰ حسگر مجهز هستند که تنها یک قطعه از یک پازل داده بزرگتر را تشکیل می دهند. اسکن سه بعدی به پردازش تغییر شکل های پس از آزمون در وسایل نقلیه کمک می کند.

شبیه سازی های کامپیوتری نقش زیادی در تست های تصادف بازی می کنند. آئودی حتی قبل از تولید نمونه اولیه، ده ها هزار برخورد مجازی انجام می دهد. مرکز فناوری اطلاعات این شرکت که در همین پارک فناوری قرار دارد، در انجام این آزمایشات کمک می کند. این سرمایه‌گذاری بر تعهد آئودی برای ایمن‌تر کردن خودروهای آینده خود و اطمینان از مطابقت آنها با استانداردهای با کیفیت تاکید می‌کند.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 3.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×