جمعه , ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » احداث سومین کارخانه تویوتا در هند
کارخانه تویوتا در هند

احداث سومین کارخانه تویوتا در هند

۱۴۰۲-۰۷-۰۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه

تویوتا به زودی سومین کارخانه خودروسازی این برند را در هند احداث خواهد کرد.

به گزارش مجله ماشین، تویوتا در نظر دارد با مشارکت سوزوکی موتور، سومین کارخانه خودروسازی این برند را در هند احداث بکند و ظرفیت تولید را در این کشور برای اولین بار در بیش از یک دهه توسعه دهد.

یکی منبع آگاه در مورد این طرح اظهار کرد: بزرگترین خودروساز جهان می خواهد این کارخانه با ظرفیت تولید ۸۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰۰ خودرو در سال راه اندازی شود که در طول زمان می تواند تولید را به حدود ۲۰۰۰۰۰ دستگاه برسد.

ظرفیت اولیه پیشنهادی این کارخانه جدید، ظرفیت تولید فعلی تویوتا در هند را تا ۳۰ درصد (از ۴۰۰۰۰۰ دستگاه در حال حاضر)افزایش می دهد.

تویوتا همچنین توسعه یک خودروی کاربردی اسپرت (SUV) جدید را برای بازار هند آغاز کرده است. احتملا این خودرو در اوایل سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد. این خودروی شاسی بلند، محصولی مهم برای کارخانه جدید خواهد بود.

فروش تویوتا در هند به دلیل شراکت جهانی با سوزوکی افزایش یافته است. دو خودروساز ژاپنی برخی از خودروهایی را که در اصل توسط شریک خود ساخته شده است، خریداری می کنندوچ و سپس برای تکمیل خط تولید خود، تحت برندهای خود به فروش می رسانند.

خودروهایی مانند هاچ بک گلانزا و شاسی بلندهای کرایدر شهری در حال حاضر ۴۰ درصد از فروش تویوتا در هند را به خود اختصاص داده اند.

 

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×