دوشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » تاخیر در تحویل شورولت کوروت به دلیل کمبود قطعات
کوروت Z06 مدل 2023

تاخیر در تحویل شورولت کوروت به دلیل کمبود قطعات

۱۴۰۲-۰۷-۱۰ زمان مطالعه: 1 دقیقه

مشتریان شورولت در تحویل مدل‌های کوروت Z06 2023 خود با تاخیرهای جدی مواجه هستند.

به گزارش مجله ماشین، مشکلات در فرآیند تولید و کمبود قطعات فیبر کربنی، مشتریان را در هاله ای از ابهام قرار می دهد زیرا خودروهای آنها تولید می شود اما هنوز تحویل داده نشده است.

در خارج از کارخانه مونتاژ بولینگ گرین، صدها کوروت Z06 2023 در مزرعه ای پارک شده اند که منتظر رسیدن قطعات هستند. همچنین تقاضا برای پکیج فیبر کربن Z07 و سایر بسته‌های فیبر کربنی از عرضه موجود فراتر رفت و باعث انسداد در فرآیند تولید شد.

مشتریانی که می خواهند اطلاعات جدیدی در مورد این موضوع از شورلت دریافت کنند، با همین پاسخ ها مواجه می شوند. مشکلات تامین قطعات فیبر کربن بی صبری مشتریان را افزایش می دهد، به ویژه زمانی که لوازم جانبی فیبر کربن برای پاسخگویی به تقاضا کافی نیست.

کوروت Z06 مدل 2023
کوروت Z06 مدل ۲۰۲۳

با این حال شورلت راه حلی خلاقانه برای حل این مشکل دارد. برای تسریع در تحویل تاخیری Z06، گفته شده است که شورلت خودروهای بدون قطعات فیبر کربنی را به برخی از مشتریان تحویل داده است. این اقدام موقت باعث می شود وسایل نقلیه سریعتر به مشتریان تحویل داده شوند.

همچنین گفته شده است که شورلت تولید مدل های Z06 2024 را دو هفته به تعویق انداخته و بر تکمیل سفارشات قبلی با استفاده از قطعات موجود تمرکز کرده است. این استراتژی به عنوان بخشی از تلاش برای اطمینان از رضایت مشتری و به حداقل رساندن مشکلات ناشی از تاخیر در تحویل در نظر گرفته می شود.

همچنین باید بگوییم که نسل جدید مدل کوروت با قدرتمندترین موتور V8 تنفس طبیعی تولید شده تا کنون عرضه می شود.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×