یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS TAG Heuer x
پورشه 718 کیمن GT4 RS TAG Heuer x

پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS TAG Heuer x

۱۴۰۲-۰۷-۱۲ زمان مطالعه: 1 دقیقه 15

پورشه 718 کیمن GT4 RS TAG Heuer x که تنها دو نسخه از آن تولید خواهد شد معرفی شد.

به گزارش مجله ماشین، هفته گذشته در رویداد خودرویی Rennsport Reunion 7 که در پیست لاگونا سکا کالیفرنیا برگزار شد، پورشه یک مدل ویژه ۷۱۸ کیمن GT4 RS را معرفی کرد که تنها دو نسخه از آن تولید خواهد شد. این نسخه ویژه با همکاری TAG Heuer برای بزرگداشت ۵۵۰ کوپه که در مسابقه کاررا پانامریکانا در سال ۱۹۵۳ شرکت کرد تولید شد.

ویژگی‌های پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS TAG Heuer x

این نسخه ویژه که Porsche 718 Cayman GT4 RS TAG Heuer x Porsche – Legends of Panamericana نام دارد، اعداد مسابقه ای “۱۵۲” و “۱۵۴” را روی درها و سقف نشان می دهد که نشانه ای برای ماشین های مسابقه است. رنگ خودرو به صورت فلزی نقره ای Le Mans تعیین شده است و با لوازم جانبی هم رنگ تکمیل می شود.

مسابقه کاررا پانامریکانا در سال 1953
مسابقه کاررا پانامریکانا در سال ۱۹۵۳

صفحات جانبی بال عقب و کاپوت نشان TAG Heuer را دارند. به همین ترتیب، درپوش هاب رینگ ها و جعبه فیلتر هوا که در پشت شیشه عقب قابل مشاهده است نیز با آرم TAG Heuer تزئین شده اند. همچنین یک موتیف پگاسوس بر روی برچسب های این خودرو(یکی از اولین خودروهای مسابقه ای حمایت شده) به عنوان اشاره ای به ۵۵۰ Spyder وجود دارد.

کابین پورشه 718 کیمن GT4 RS TAG Heuer x
کابین پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS TAG Heuer x

کابین پورشه ۷۱۸ کیمن GT4 RS TAG Heuer x

در داخل خودرو نیز نکات خاصی دیده می شود. پورشه با استفاده از دوخت در رنگ های سبز، سفید و قرمز، پرچم مکزیک را تداعی می‌کند. رکاب‌های درها با متن «GT4 RS Panamericana Special» تزئین شده‌اند. تکیه‌گاه‌های سر نشان‌دهنده سبک «مدرس قدیمی» هستند و این جزئیات روی درپوش سوپاپ‌ها نیز گنجانده شده است. بین صندلی ها، یک تکیه گاه با نشان TAG Heuer حک شده است.

این کیمن GT4 RS ویژه روحیه و افسانه مسابقه را ادامه می دهد.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×