یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » شصتمین سالگرد تاسیس مک لارن
نسخه ویژه 60 سالگی مک لارن

شصتمین سالگرد تاسیس مک لارن

۱۴۰۲-۰۸-۱۳ زمان مطالعه: 1 دقیقه 18

مک‌لارن شصتمین سالگرد تاسیس این برند را با ارائه سه رنگ جدید جشن می‌گیرد.

به گزارش مجله ماشین، مک‌لارن جشن ۶۰ سالگی‌اش را قبل از تمام شدن سال ۲۰۲۳ می‌گیرد.

خودروهای تولیدی Woking اکنون می توانند با تغییرات بصری مختلف سفارش داده شوند تا پیروزی‌های این برند در مسابقات کلیدی برجسته شود.

در مرکز این به روز رسانی‌های فیس لیفت، موتیف “Triple Crown” قرار دارد. این موتیف نشان دهنده مسابقات معتبری است که بروس مک لارن در شش دهه از زمان تأسیس شرکت برنده شده است.

بروس مک لارن یک اتومبیل‌ران حرفه‌ای بریتانیایی بود، که شرکت خودروسازی مک‌لارن را تأسیس نمود.

بیشتر بخوانید

ایندی نارنجی، رنگ جدیدی است که با رنگ استفاده شده در زمان قهرمانی ایندیاناپولیس ۵۰۰ در سال ۱۹۷۴ مطابقت دارد. موناکو سفید رنگ دیگری است که نماینده MP4/2 است که آلن پروست در جایزه بزرگ فرمول ۱ موناکو در سال ۱۹۸۴ برنده شد. لمانز خاکستری یک رنگ متالیک است که به افتخار F1 GTR افسانه‌ای است که در مسابقه ۲۴ ساعته لمانز در سال ۱۹۹۵ برنده شد.

نسخه ویژه 60 سالگی مک لارن
نسخه ویژه ۶۰ سالگی مک لارن

کسانی که این سه رنگ جدید را برای مدل ۷۵۰S سفارش می دهند که می توانند با این نوارهای خاص ترکیب شوند، نوارهای ویژه ای خواهند داشت که از وسط کاپوت خودرو تا بال عقب کشیده شده است. راه راه ها با لوگوی McLaren Triple Crown در جلوی خودرو و گرافیک های ۷۴، ۸۴ و ۹۵ برای هر پیروزی بزرگ موتوراسپورت در عقب تکمیل می شود.

تعداد سوپراسپرت هایی که این نوارها را خواهند داشت تنها ۶۰ دستگاه خواهد بود و همه آنها دارای رنگ متفاوتی خواهند بود که با لوگوی McLaren Triple Crown در زیر بال های عقب متضاد است.

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×