شنبه , ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » افزایش فروش مدل‌های هیبریدی فراری
Ferrari SF90 Stradale

افزایش فروش مدل‌های هیبریدی فراری

۱۴۰۲-۰۸-۱۴ زمان مطالعه: 1 دقیقه

فراری آمار فروش خود را در سه ماهه گذشته اعلام کرد و شاهد تحول جالبی بود که در آن خودروهای هیبریدی، موتورهای احتراق داخلی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش مجله ماشین، بر اساس بیانیه این شرکت، در مجموع ۳۱۸۸ دستگاه خودرو تحویل داده شد و ۵۱.۳ درصد از این خودروها دارای موتور هیبریدی بودند.

مدل های پلاگین هیبریدی مانند سری ۲۹۶ و SF90 تقاضای زیادی از سوی مشتریان دریافت کرده اند. این نشان دهنده تقاضای رو به رشد برای فناوری های هیبریدی است که برای اولین بار در تاریخ فراری از خودروهای موتور احتراق داخلی پیشی گرفته است.

اهداف فراری برای آینده کاملا بلندپروازانه است. این شرکت پیش بینی می کند که ۴۰ درصد از وسایل نقلیه تحویل شده در سال های آینده کاملاً الکتریکی خواهند بود. ۴۰ درصد از فناوری‌های هیبریدی و تنها ۲۰ درصد موتورهای احتراق داخلی خالص خواهند داشت.

بندتو ویگنا، مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه موتورهای احتراق داخلی ممکن است در آینده نیز وجود داشته باشند، می گوید: موتور احتراق داخلی هنوز کارهای زیادی برای انجام دارد.

این داده ها نشان می دهد که فراری نه تنها بر روی خودروهای الکتریکی و هیبریدی تمرکز دارد، بلکه به فکر فناوری‌های سوخت آینده است. این شرکت یک نقشه راه ترسیم می کند که هدف آن کاهش اثرات زیست محیطی و افزایش عملکرد است.

 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 5.00

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×