یکشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » رونمایی فومن شیمی از روغن موتور جدید کاسپین
رونمایی فومن شیمی از روغن موتور جدید کاسپین

رونمایی فومن شیمی از روغن موتور جدید کاسپین

۱۴۰۲-۱۰-۱۹ زمان مطالعه: 1 دقیقه

فومن‌شیمی از دو روغن موتور جدید SAE 5W40 و SAE 5W30 کاسپین در طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه و نمایندگان فروش در شرق و جنوب تهران رونمایی کرد. 

به گزارش خبرنگار مجله ماشین، روغن موتور  تمام سینتتیک  مولتی گرید کاسپین با سطح کیفی API SN, با فرمولاسیون پیشرفته و با بهره گیره از روغن موتور وارداتی حاصل از تکنولوژی سینتتیک و همچنین مواد افزودنی از شرکت Afton Chemical تولید شده است. این روغن موتور با محافظت سه مرحله‌ای از لحظه‌ی استارت خودرو، در حین رانندگی و هنگامی که موتور خاموش است به طور مداوم از موتور خودرو محافظت می‌کند.

رونمایی فومن شیمی از روغن موتور جدید کاسپین
رونمایی فومن شیمی از روغن موتور جدید کاسپین

فومن‌شیمی در طی مراسمی که ‌شامگاه دوشنبه برگزار شد، از دو روغن موتور  تمام سینتتیک جدید SAE 5W40 و SAE 5W30 کاسپین که دارای عمر طولانی‌تر، عملکرد عالی در مراقبت و تشکیل رسوب، محافظت عالی از موتور در هوای سرد هنگام استارت اولیه، محافظت عالی از موتور در برابر سایش و کاهش چشمگیر مصرف سوخت می‌باشد رونمایی کرد.

این محصول برای استفاده در خودروهای مزدا، مرسدس بنز، نیسان، ب‌ام‌و، هیوندای، فولکس واگن، کیا، لکسس، رنو و تویوتا توصیه شده است.

ویژگی‌های روغن موتور SAE 5W40 و SAE 5W30

نوری، کارشناس فومن شیمی؛ درباره روغن موتور جدید کاسپین بیان داشت: یکی از ویژگی‌های مهم این محصول استفاده از ادتیو VII بهبود دهنده‌ی شاخص ویسکوزیته است. این ادتیو کمک می‌کند در لحظه استارت حتی در پایین‌ترین دماها ویسکوزیته یا گرانروی مناسبی برای روغن داشته باشیم و در لحظه استارت ۵۰٪ محافظت بیشتری از قطعات خودرو برای ما خواهد داشت. 

نوری، کارشناس فومن شیم
نوری، کارشناس فومن شیمی

وی اظهار داشت: این محصول دارای تست‌های انجمن مدیریت کیفیت روغن موتور اروپا است. ترکیب ادتیو‌های استفاده شده در این محصول، موجب بهبود ۴۰٪ جلوگیری از رسوب در سیلندر و پیستون‌ها می‌شود. با توجه به تست‌ها و این ترکیب‌ها، مقاومت حرارتی روغن در موتور تا ۶۰٪ بالاتر می‌رود و محافظت بهتری را در مقابل سایش قطعات فلزی خودرو در موتور ایجاد می‌کند.

وی افزود: مجموع این دو ویژگی ( جلوگیری از رسوب و مقاوت حرارتی بالا)، باعث می‌شود عمر مفید این روغن موتور تا ۲ برابر حد معمول افزایش پیدا بکند. ادتیو‌های هایتک کمپانی Afton موجب کاهش چشمگیر مصرف سوخت در انواع خودروها می‌شود. 

اپلکیشن سوپاپ راه بهبود ارتباط با مشتری

سلطانی، مهندس شرکت فومن شیمی؛ اعلام کرد: سوپاپ یکی از تیم‌های فومن شیمی با سرمایه گزاری این شرکت یک نرم افزار موبایلی طراحی و پیاده سازی کرده است. این اپلیکیشن در دو نسخه اوتوسرویس‌ها و مشتری‌ها عرضه ‌می‌شود. این اپلیکیش با هدف آنلاین کردن اتوسرویس‌ها به وجود آمده است و از طریق گوگل پلی یا کافه بازار قابلیت دانلود را دارد. 

رونمایی فومن شیمی از روغن موتور جدید کاسپین
رونمایی فومن شیمی از روغن موتور جدید کاسپین

وی افزود: به کمک این نرم‌افزار، اتو سرویس‌ها، خدمات و بازدید دوره‌ای مشتریان را به راحتی ثبت می‌کنند و همیشه به سوابق آنها دسترسی دارند. این نرم‌افزار قابلیت ارسال پیامک را برای مشتریانی که سرویس خودروی آنها نزدیک است نیز دارد. 

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.67

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×