یکشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
» آرشیو اخبار » ۸ خودرویی که در سال ۲۰۲۵ تولید نخواهند شد
میتسوبیشی میراژ

۸ خودرویی که در سال ۲۰۲۵ تولید نخواهند شد

۱۴۰۲-۱۲-۰۵ زمان مطالعه: 1 دقیقه

اگرچه تازه در آغاز سال 2024 هستیم، اما مدل های زیادی وجود دارند که سال مدل آنها در سال 2024 به پایان می رسد.

به گزارش مجله ماشین، ما متوجه شدیم که خودروی با کارایی بالا آلفارومئو با نام QV به زودی ما را ترک خواهند کرد و به شکل فعلی خود در عصر الکتریکی باز خواهند گشت.

در سمت نیسان، مدل تایتان که در کشور ما موجود نیست، امسال ما را ترک خواهد کرد، در حالی که مدل هایی مانند وسپا و آلتیما که در آمریکا بسیار محبوب هستند، سال آینده به پایان راه می رسند. یادآور می شویم که تولید کامارو نیز به پایان رسیده است.

 

آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو ۲۰۲۴

آلفارومئو به زودی مدل های QV را از لیست مدل های خود حذف می کند و کار روی نسخه های هیبریدی را آغاز می کند. لری دومینیک، معاون ارشد رئیس جمهور آمریکای شمالی گفت: آلفارومئو ظرف چند سال آینده با سبد محصولات برقی باز خواهد گشت.

همانند برادر سدان خود، Stelvio QV که با ۵۱۰ اسب بخار قدرت از جاده ها عبور می کند، برای مدتی ما را ترک خواهد کرد و به احتمال زیاد به صورت هیبریدی به صحنه بازخواهد گشت، زیرا هنوز انتظار نداریم نسخه تمام الکتریکی آن را ببینیم.

 

شورلت کامارو ۲۰۲۴

سال گذشته، Chevy کامارو چهار سیلندر به تاریخ پیوست. می توان گفت که این اثر هنری مدت‌هاست که از دنیا رفته است، زیرا تمام تولیدات کامارو در ماه دسامبر به پایان رسید. با این حال، از آنجایی که اکثر مدل های تولید شده در سری آخر هنوز در نمایندگی ها هستند، می توان گفت که زمان بیشتری وجود دارد.

 

فورد اسکیپ ۲۰۲۴

اسکیپ که توانست با فروش ۱۴۰ هزار دستگاهی بیست و پنجمین خودروی پرفروش آمریکا شود، پس از داستان ۲۳ ساله خود بازنشسته می شود تا جایگاه خود را به نام فورد اج بسپارد.

 

مازراتی گیبلی ۲۰۲۴

نسل سوم گیبلی پس از ۱۱ سال از عمر خود به پایان راه رسیده است. سازنده با آرم Tridente که سرمایه گذاری های عمده ای در مدل های الکتریکی انجام داده است، نام گیبلی را با زیرساختی کاملاً الکتریکی در سال های آینده زنده خواهد کرد.

 

مینی کلابمن ۲۰۲۴

کلابمن در محدوده مدل‌های به روز شده Mini قرار نخواهد گرفت. نسخه نهایی کلابمن که برای مدتی در سال ۲۰۲۴ به فروش می رسد، با تولید محدود به مشتریان عرضه می شود. پس از این، واگن استاتین مینی تاریخ خواهد شد.

 

نیسان تایتان و میتسوبیشی میراژ

از آنجایی که نیسان در سال ۲۰۲۳ تنها می تواند ۲۰ هزار دستگاه تیتان بفروشد، پیکاپ جالب خود را به قفسه های غبارآلود تاریخ واگذار می کند. میتسوبیشی میراژ در هر دو مدل هاچ بک و سدان قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای دارد، اما به دلیل عدم دستیابی به ارقام فروش مورد انتظار، تولید آن متوقف می شود.

 

خودروهایی که در سال ۲۰۲۴ با تولید خداحافظی خواهند کرد

آلپینا BMW B7

آئودی R8

آئودی TT

شورولت بولت EV

شورلت بولت EUV

شورولت کامارو توربو

کرایسلر ۳۰۰

دوج چلنجر

دوج شارژر

مدل های دوج هلکت

فراری F8 Tributo

فراری پورتوفینو ام

فورد اج

فورد اکسپلورر هیبریدی

فورد فیستا (اروپا)

کیا استینگر کیا ریو

لینکلن آواتور گرند تور

مزدا CX-9

مزدا MX-30

مک لارن ۷۲۰S

مرسدس بنز کلاس C کابریولت

مرسدس بنز کلاس C کوپه

مرسدس بنز CLS

مرسدس بنز کلاس E کابریولت

مرسدس بنز کلاس E کوپه

مرسدس بنز متریس

نیسان ماکسیما

پورشه پانامرا اسپرت توربو

این مطلب چقدر برای شما مفید بود؟

امتیاز 4.60

گروه نویسندگان

تحریریه مجله ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×